Ξέχασες το κωδικό; Κάνε εγγραφή!



Αποστολέας Θέμα: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."  (Αναγνώστηκε 1142 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος underherfeet

  • Μέγας ποδολάγνος
  • ****
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 50
  • -Έλαβε: 70
Η διευθύντρια του καλλιτεχνικού σχολείου του Ηρακλείου, Μαρία Καλουδιώτη, απευθύνεται στους μαθητές της...

«Αγαπητοί μου μαθητές, αγαπητά μου παιδιά. Σήμερα αναγκάστηκα σε παραίτηση, δεν το θέλησα.

Ξέρετε πως χρόνια τώρα μαζί σας έζησα όλες τις αγωνίες για να δημιουργήσουμε μαζί ένα σχολείο, που να είναι πρότυπο χαράς, δημιουργίας, έκφρασης. Ένα σχολείο που να αγαπάμε τόσο πολύ, όλοι μας.

Η πολιτεία δεν νοιάστηκε καμιά στιγμή, μας πέταξαν στην κυριολεξία μέσα στη Αμερικάνικη βάση και έπρεπε να επιβιώσουμε. Ανάμεσα στα εγκαταλελειμμένα κτίρια και τα αδέσποτα ζώα. Επιβιώσαμε και ανδρωθήκαμε. Φτιάξαμε με τη βοήθεια των τοπικών αρχών(Δήμο),ότι καλύτερο μπορούσαμε.

Το υπουργείο, μας έχει εγκαταλείψει χρόνια τώρα. Οι καθηγητές έρχονται σε δόσεις και ανάλογα με το πότε βολεύει τις πολιτικές τους, ο εξοπλισμός που έχουμε, αποκτήθηκε από λαχειοφόρους, δωρεές η από το Δήμο, γιατί κεντρικά δεν υπήρξε καμία μέριμνα. Η αγωνία μου κάθε χρόνο έφτανε στο απροχώρητο για το που θα στεγαστούν τα τμήματα, τι θα κάνω με τα κενά, πως θα καλύψουμε την ύλη στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, πότε θα έλθουν οι μόνιμοι καθηγητές (γιατί στην αρχή ήταν με απόσπαση).

Θυμάμαι σαν τώρα, την πρώτη χρονιά που δίδασκα μαζί με τους 5 πρώτους συναδέλφους, όλα τα μαθήματα μέχρι τέλος Οκτώβρη (18 μαθητές). Φέτος κλείσαμε 10 χρόνια λειτουργίας, 10 χρόνια κομμάτια που θα ‘λεγε και ο Σαββόπουλος. Κι όμως το πάζλ συναρμολογήθηκε και ο πίνακας έγινε όμορφος, αποκλειστικός, και δεν θα τον αλλάζαμε για τίποτα στον κόσμο. Ξέρετε γιατί; Γιατί το σχολείο το φτιάξαμε εμείς, το βάψαμε, σκάψαμε τους κήπους του, διαμορφώσαμε σε αίθουσες τα κρατητήρια της βάσης, κρυώσαμε χωρίς ρεύμα και αγκαλιαστήκαμε κάτω από τις κουβέρτες όλοι μαζί, αλλά φτιάξαμε ένα μεγάλο σχολείο με 280 μαθητές.

Γιατί αναγκαστήκαμε παρέα να αναπληρώνουμε τα μαθήματα (τα παιδιά του λυκείου παρέδιδαν μαθήματα στα μικρότερα), δημιουργήσαμε εκδηλώσεις, νιώσαμε όλο τον κόσμο αδελφό μας, κάθε κατατρεγμένο, μυρίσαμε πολιτισμούς, ξεδιπλώσαμε όνειρα και πετύχαμε. Ναι πετύχαμε και θα το βροντοφωνάζουμε σε όλους εκείνους που νομίζουν πως το καλό σχολείο θέλει άψογα κτίρια και εγκαταστάσεις, πως θέλει εργαστήρια λουξ. Όχι κοι, θα τους πούμε, θέλει ψυχή, αγάπη και μεράκι.

Εμείς οι κατατρεγμένοι σας, πετύχαμε στις πανελλαδικές (το 80% των μαθητών που έδωσαν εξετάσεις πέτυχαν), πετύχαμε και στο χώρο της τέχνης και του πολιτισμού, οι απόφοιτοι μαθητές μας δημιουργούν σε όλο τον κόσμο πια . (γεμίσαμε τα πανεπιστήμια Τεχνών της Ελλάδας και της Ευρώπης με μαθητές μας). Πετύχαμε γιατί αποσπάσαμε τα καλύτερα βραβεία του κόσμου (εκτός των πραγματικών βραβείων), τα λόγια των ανθρώπων που παρακολουθούν την πρόοδό μας και τα έργα μας .

Σήμερα το καλλιτεχνικό σχολείο Ηρακλείου είναι γνωστό σε όλη την Ευρώπη ως πρωτοποριακό σχολείο, έχουμε προσκλήσεις από τόσες χώρες για προγράμματα, έχουμε αξιολογηθεί γι αυτά με άριστα, αλλά προσέξτε, βαθμολογηθήκαμε από πανεπιστήμια, για το πολιτιστικό προϊόν που παράξαμε, δεν βαθμολογηθήκαμε ούτε για τους καθηγητές που δεν είχαμε ,ούτε για τις εγκαταστάσεις που δεν έχουμε. Γιατί το «προϊόν» τόσα χρόνια παράγεται από ανθρώπους –καθηγητές εμπνευσμένους, ακούραστους , που η πολιτεία τους καταδικάζει τις περισσότερες φορές με ωρομισθία, αλλά μαζί μ ε τους λίγους μόνιμους, δεν λυπούνται χρόνο για να έρθει το αποτέλεσμα. Αγαπητά μου παιδιά πόσα δεν θα θελα να σας πω σήμερα , αλλά με παίρνουν τα δάκρυα και πρέπει να είμαι δυνατή.

Ζητώ συγνώμη για όσες φορές σας στεναχώρησα, σας πίκρανα σας φώναξα(δεν ήταν λίγες ε;). Αγωνιούσα μην μου πάθετε κάτι, μην τραυματισθείτε, μην παρασυρθείτε, μην αγχωθείτε, μην κλάψετε, μην νιώσετε πόνο, μην νιώσετε δεύτερα, μην και δεν καταλάβετε κάτι στο μάθημα. Καμαρώνω για όλα σας, γιατί είσαστε ξεχωριστά, γίνεστε ξεχωριστά, μοναδικά άτομα. Μέρα με τη μέρα γινόσαστε άνθρωποι ολοκληρωμένοι, άνθρωποι που μπορώ να εμπιστευτώ ότι θα αλλάξετε τον κόσμο. Ξέρετε γιατί ,γιατί το μάθαμε από νωρίς, μάθαμε παρέα τι σημαίνει αγώνας για το αυτονόητο, δεν παραδώσαμε τα όπλα ούτε μια στιγμή. Αγωνιστήκαμε βγαίνοντας στους δρόμους, παλεύοντας και διεκδικώντας τα δικαιώματά μας. Ξέρω πως αυτό είναι η παρακαταθήκη που μένει Τίποτα δεν χαρίζεται, όλα καταχτιούνται. Γιατί παραιτήθηκα;

Προσπάθησα να το αποφύγω αλλά δεν ήταν εφικτό. Μου ζητήθηκε να συμμετάσχω σε μια διαδικασία (Αυτοαξιολόγηση τώρα αξιολόγηση λίγο αργότερα), που θα έπρεπε να βάλω βαθμό με κουτάκια στα κτίρια, στους καθηγητές και σε τόσα άλλα για τα οποία η πολιτεία είναι υπεύθυνη.

Μετέθεσαν την ευθύνη τους σε μας, γιατί έπρεπε να βρουν ποσοστό σχολείων που θα κλείσει και ποσοστό καθηγητών που θα απολυθούν. Νομίζω πως με ξέρετε, δεν ήταν δυνατόν να το πράξω. Όλο το χρόνο σας μιλούσα για φωτισμένους εκπαιδευτικούς (Δημήτρη Γληνό, Ρόζα Ιμβριώτη στο πρότζεκτ β λυκείου), πως θα μπορούσα τώρα να βάλω υπογραφή για ανθρώπινο αίμα.

Μην μου πείτε πως υπερβάλλω, όταν μετά από 100 χρόνια απολύθηκαν στην Ελλάδα δημόσιοι υπάλληλοι και αυτοί ήταν συνάδελφοι καθηγητές; Μαζί τους ήμουν 4 χρόνια στα επαγγελματικά λύκεια. Τι αξία έχει η παραίτησή μου μπροστά σε αυτό το γεγονός; Πως μπορώ να αντικρίζω τον ευτελισμό της ανθρώπινης προσωπικότητας καθημερινά, με τόσους άνεργους γύρω μας; Πως γίνεται λοιπόν να μου ζητούν να βάλω υπογραφή σε τέτοια μέτρα; ΟΧΙ, Δεν θα είμαι εκείνη που θα βάψω τα χέρια μου με ανθρώπινο αίμα. Δεν είναι τυχαίο βέβαια πως παραιτήθηκε και ο κος Λιναρδάκης από το Μουσικό . Μόνο οι δυό μας ξέρουμε τι βιώσαμε όλα τούτα τα χρόνια, εκείνος 14, εγώ 11, γιατί εμείς πονέσαμε πολύ για να δούμε να γίνονται σχολεία από το μηδέν.

Σήμερα θα βγουν και θα πουν διάφορα, κυρίως οι μεγάλοι και οι εκτός σχολείου, όλοι εκείνοι που δεν ξέρουν, εσείς όμως γνωρίζετε. Παραιτήθηκα παραμονές των γιορτών του Πάσχα, επίτηδες, γιατί το σχολειό θα ‘κλεινε και θα γινόταν αθόρυβα. Γιατί η πράξη είναι η ύστατη στιγμή της θεωρίας. Σας ευχαριστώ πολύ που υπήρξατε μαθητές μου, που με κάνατε σοφότερη, όπως και όλες τις προηγούμενες γενιές, σε όλα τα σχολεία που δίδαξα. Πάνω απ’ όλα είμαι εκπαιδευτικός και όχι δημόσιος υπάλληλος. Πάνω απ’ όλα υπερασπίζομαι το Σύνταγμα της Ελλάδας και το Δημόσιο σχολείο. Μαζί σας, ξέρω, θα αγωνιστώ για όλα τούτα. Μαζί θα ανταμώσουμε στους δρόμους, για το σχολείο που ονειρευόμαστε, για το Καλλιτεχνικό σχολείο, για το σχολείο μας. Μέσα από άλλα μετερίζια, θα βρίσκομαι συνέχεια μαζί σας. Ν’ αγαπάτε το σχολειό μας και να διαβάζετε, συνέχεια να διαβάζετε, η γνώση είναι αυτό που τους πονά. Καλή πρόοδο.

Σας αφιερώνω τους στίχους του Κωστή Παλαμά

Πολεμάς να στυλώσεις, κυβερνήτη, με τα καράβια και με τα φουσάτα της Πολιτείας το σαλεμένο σπίτι.

Του κάκου ιδρώνεις, έμπα σ’ άλλη στράτα, τον νου μας πρώτα στύλωσε και χτίσε, και πρώτ’ απ’ όλα αλφαβητάρι κράτα.

Δάσκαλος γίνε, αλήθεια, αν ήρωας είσαι.

Με παντοτινή αγάπη Μαρία Καλουδιώτη»

Πηγή: Καλλιτεχνικό σχολείο Γέρακα, enikos.gr

Aναρωτιέμαι σήμερα που θα μας πρήξουν τα μεγκάλα και τα λιμανίσια κανάλια με τους ...γαύρους που βάλανε κάποιοι κάφροι στην Τούμπα και τις διενέξεις στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ  για το  ευρωψηφοδέλτιο, αυτή η επιστολή, αυτή η κραυγή απόγνωσης,  θα τύχει μισου λεπτου δημοσιότητας;   

Αποσυνδεδεμένος charis

  • Νέος
  • *
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 1
  • -Έλαβε: 2
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 17, 2014, 06:04:32 μμ »
Πού είναι το κακό με αυτή την αξιολόγηση? Δε θα έπρεπε να υπάρχουν κάποια κριτήρια βάσει των οποίων να εργάζεται κάποιος ως καθηγητής? Έχουν ξεσηκωθεί όλοι οι ψευτο-επαναστάτες που κατηγορούν το σύστημα παιδείας και βάλλουν εναντίον μιας προσπάθειας βελτίωσής του. Δε λέω πως το σύστημα παιδείας είναι καλό, είναι όντως σάπιο. Έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής και τα λοιπά. Όμως ξεσηκώθηκαν αρχικά οι "κύριοι καθηγητές", επειδή από 4ωρα και 5ωρα που δούλευαν κάθε μέρα και άραζαν 2 βδομάδες Χριστούγεννα - Πάσχα και 2 μήνες το καλοκαίρι, ενώ όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι δικαιούνται 1 μήνα ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ετήσια άδεια, τώρα είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν, άκουσον άκουσον, 8ωρο... 8ωρο σαν όλους τους άλλους, που πολλές φορές δουλεύουν υπερωρίες και μάλιστα απλήρωτες. Και τώρα ξεσηκώνονται ξανά, επειδή επιτέλους γίνεται ένα ξεσκαρτάρισμα στους καθηγητές. Στο κάτω κάτω, όποιος είναι καλός καθηγητής, δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Και μην πει κανείς ποιος είναι ικανός να είναι καθηγητής και ποιος όχι, υπάρχουν συγκεκριμένα αντικειμενικά κριτήρια όπως και για καθετί (επιβολή πειθαρχίας με οποιονδήποτε ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ τρόπο, όρεξη για δουλειά, κάποιο επίπεδο καλλιέργειας και γνώσεων). Γιατί όποιος δε διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά να πληρώνεται από τους φορολογούμενους πολίτες ως καθηγητής?
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.

Αποσυνδεδεμένος underherfeet

  • Μέγας ποδολάγνος
  • ****
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 50
  • -Έλαβε: 70
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 17, 2014, 08:52:08 μμ »

Αποσυνδεδεμένος underherfeet

  • Μέγας ποδολάγνος
  • ****
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 50
  • -Έλαβε: 70
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 17, 2014, 09:29:33 μμ »
αξιολόγηση Νο 2



αξιολόγηση Νο3


Αποσυνδεδεμένος charis

  • Νέος
  • *
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 1
  • -Έλαβε: 2
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 17, 2014, 09:56:40 μμ »
Η παρομοίωση μεταξύ τρόπου αξιολόγησης εκπαιδευτικών - μαθητών στο 1ο βίντεο είναι εντελώς αβάσιμη. Κατ'αρχάς, το κράτος προσπαθεί να "κόψει" χρήματα από την παιδεία, όπως και από όλους τους άλλους τομείς. Αν μένουν στην ίδια τάξη 5 μαθητές από κάθε τμήμα και υποθέσουμε πως σε κάθε τάξη ενός σχολείου υπάρχουν 4 τμήματα(κατά μέσο όρο υπάρχουν 4 ή 5 τμήματα), σημαίνει πως θα μένουν 20 μαθητές σε κάθε τάξη. 20 μαθητές είναι ένα τμήμα + τα 4 τμήματα της μικρότερης τάξης που προάγονται, μας κάνει 5 τμήματα, δηλαδή 1 ολόκληρο τμήμα παραπάνω. Θα ήθελαν οι κυβερνώντες, εφόσον προσπαθούν να μειώσουν το κόστος της δημόσιας παιδείας, να επιβαρυνθούν με βιβλία και ώρες καθηγητών για 1 παραπάνω τμήμα? Δε νομίζω.

Επίσης, πιστεύεις πως στους 4 εκπαιδευτικούς είναι ικανοί στο επάγγελμά τους και οι 4? Το ποσοστό 1/4 είναι ευστοχότατο. 1/4 των εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα. Πάρε σαν παράδειγμα τα δικά σου μαθητικά χρόνια και θυμήσου πόσοι από τους καθηγητές στο σχολείο σου ήταν ικανοί να διδάξουν και δεν έρχονταν στο σχολείο για να κάνουν αγγαρεία μερικές ώρες και να φύγουν με το μισθό του δημοσίου υπαλλήλου στην τσέπη, που όσο πενιχρός κι αν ήταν, ήταν σίγουρος κάθε μήνα, μέχρι να φτάσουν στην ηλικία της συνταξιοδότησης, χωρίς μάλιστα να κουραστούν και πολύ, δουλεύοντας 5 μέρες τη βδομάδα, 4-5 ώρες την ημέρα.

Φυσικά το να απολυθούν το 75% των καθηγητών και να μην αντικατασταθούν, θα ήταν χαζό εκ μέρους αυτών που παίρνουν τις αποφάσεις. Η λογική λέει πως το 25% που θα παραμείνει πρέπει να εργάζεται πλήρες 8ωρο και για τις υπόλοιπες διδακτικές ώρες να προσληφθούν εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα δουλεύουν κι εκείνοι 8ωρο.
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.

Αποσυνδεδεμένος Jim_sklavaki

  • Εξόριστος & Αιρετικός Συγγραφέας
  • *GreekFoot Fanatic*
  • *****
  • Εξόριστος
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 826
    • Προφίλ
    • Kinky Fantasies On Line - Απαγορευτηκε Απο Τη Google
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 19
  • -Έλαβε: 207
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #5 στις: Απριλίου 17, 2014, 11:12:30 μμ »
Πού είναι το κακό με αυτή την αξιολόγηση? Δε θα έπρεπε να υπάρχουν κάποια κριτήρια βάσει των οποίων να εργάζεται κάποιος ως καθηγητής? Έχουν ξεσηκωθεί όλοι οι ψευτο-επαναστάτες που κατηγορούν το σύστημα παιδείας και βάλλουν εναντίον μιας προσπάθειας βελτίωσής του. Δε λέω πως το σύστημα παιδείας είναι καλό, είναι όντως σάπιο. Έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής και τα λοιπά. Όμως ξεσηκώθηκαν αρχικά οι "κύριοι καθηγητές", επειδή από 4ωρα και 5ωρα που δούλευαν κάθε μέρα και άραζαν 2 βδομάδες Χριστούγεννα - Πάσχα και 2 μήνες το καλοκαίρι, ενώ όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι δικαιούνται 1 μήνα ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ετήσια άδεια, τώρα είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν, άκουσον άκουσον, 8ωρο... 8ωρο σαν όλους τους άλλους, που πολλές φορές δουλεύουν υπερωρίες και μάλιστα απλήρωτες. Και τώρα ξεσηκώνονται ξανά, επειδή επιτέλους γίνεται ένα ξεσκαρτάρισμα στους καθηγητές. Στο κάτω κάτω, όποιος είναι καλός καθηγητής, δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Και μην πει κανείς ποιος είναι ικανός να είναι καθηγητής και ποιος όχι, υπάρχουν συγκεκριμένα αντικειμενικά κριτήρια όπως και για καθετί (επιβολή πειθαρχίας με οποιονδήποτε ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ τρόπο, όρεξη για δουλειά, κάποιο επίπεδο καλλιέργειας και γνώσεων). Γιατί όποιος δε διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά να πληρώνεται από τους φορολογούμενους πολίτες ως καθηγητής?

Κλασική περίπτωση μίσους εναντίον δημοσίων - τεμπέληδων υπαλλήλων όπως πχ οι καθηγητές .
Κλασικό κόμπλεξ του τύπου τεμπελιάζουν γιατί δουλεύουν 4ωρα , έχουν πασχα , καλοκαίρι , χριστούγεννα κλπ και επειδή εμείς δεν έχουμε ας διαλύσουμε το κλάδο .
Μερικες επισημάναεις μόνο μήπως και γίνει κατανοητή η πλάνη .

- Η εργασία με παιδιά και η διδασκαλία δεν είναι φάμπρικα ούτε μπορεί να γίνει επι 8ωρης η 12ωρης βασης όπως στον ιδιωτικό τομέα γιατί απλά η γνώση δεν απορροφάται με αυτό το τρόπο , ειδικά στις μικρές ηλικίες . Επιπλέον , οι δάσκαλοι αναπληρώνουν τις υπόλοιπες ώρες , είτε διαβάζοντας οι ίδιοι είτε διορθώνοντας γραπτά είτε ετοιμάζοντας άλλου είδους διοικητικές εργασίες .

- Οι περίφημες διακοπες το καλοκαίρι , έχουν ιστορικό βάθος σε μια εποχή που η διδασκαλία οργανωνόταν βάσει των γεωργικών εργασιών ( θερισμός κλπ ) μιας και οι μαθητές κάθε ηλικίας εργάζονταν .
Αλήθεια , στην Ελλάδα οι περιβαντολογικές συνθήκες επιτρέπουν το σχολείο μέχρι τον Ιούλιο ; Έτσι για να μην νιώθουν κόπμπλεξ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα ;
Έλλειψη ταξικής συνείδησης είναι αναμενόμενη αλλά η προπαγάνδα των ΜΜΕ έχει πετύχει το σκοπό της που είναι ο κοινωνικός αυτοματισμός και η μια επαγγελματική τάξη να είναι εναντίον της άλλης .

Τέλος ας αναρωτηθούμε ... Γιατί φίλε μου δεν πήγες να γίνεις και εσύ δάσκαλος και να "κάθεσαι" σαν τεμπέλης να ξεκουράζεσαι και να πληρώνεσαι ;

Μήπως επειδή είναι βαριά η ευθύνη και το τρέξιμο και το ξέρεις κατά βάθος ;

Περί της αξιολόγησης ...  Γνωρίζουμε όλοι ότι αποτελεί απλως ένα επιχείρημα για να απολυθούν άνθρωποι και να είναι η κοινωνία εναντίον τους . Δεν το ξέρουμε μήπως ;

Αγαπητέ φίλε που μισείς τους εκπαιδευτικούς τόσο πολύ . Μην ανησυχείς . Η πολιτικοί που σου ενστάλαξαν μέσα σου το μίσος θα εκμεταλλευτούν κάθε σταγόνα του και θα δεις τους μισητούς δασκάλους απολυμένους . Το θέμα είναι το δικό σου παιδί ... θα έχει σωστή παιδεία ;

Ααα , ξέχασα .. ΔΕΝ είμαι δασκαλος ή εκπαιδευτικός . Οι γνώσεις μου προέρχονται απο πολύ καλούς μου φίλους και τους οποίους δεν μισώ επειδή εγω απολύθηκα .
Απο 08/06/2016 H Google Απαγόρευσε τη Δνση : www.kinkyfantasiesonline.blogspot.gr .
Εξόριστος Πλέον Απο Την Ελλάδα !
Kinky Fantasies On Line - Εξωτερικού
http://kinkyfantasiesonline.pornblogs.xxx/

Αποσυνδεδεμένος charis

  • Νέος
  • *
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 1
  • -Έλαβε: 2
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #6 στις: Απριλίου 17, 2014, 11:56:47 μμ »
Δε νομίζω πως "μισεί" κάποιος τους δημοσίους υπαλλήλους και δη τους καθηγητές. Αν μιλήσουμε για τους δημοσίους υπαλλήλους γενικά, είναι αλήθεια πως κωλυσιεργούσαν στις εποχές των παχέων αγελάδων, όμως πλέον υπάρχουν νέοι δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι είναι ανενημέρωτοι σχετικά με τον τομέα του δημοσίου στον οποίο εργάζονται και δημόσιοι υπάλληλοι που δουλεύουν χρόνια στον τομέα και είτε έχουν πλέον κουραστεί, είτε αδιαφορούν ως αντίδραση στις απολύσεις, μειώσεις μισθών κτλ.

Και ναι, η γνώση δεν απορροφάται με 8ωρα, όμως απορροφάται μέσω της μεταδοτικότητας του εκπαιδευτικού, ένα χαρακτηριστικό από αυτά σύμφωνα με τα οποία πρέπει να γίνει η αξιολόγηση. Πιστεύεις πως όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι ικανοί να μεταδώσουν τις γνώσεις τους?

Το θέμα, επίσης, δεν είναι να ψάξουμε και να βρούμε τις αιτίες του γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν εργάζονται τα Χριστούγεννα, το Πάσχα και το καλοκαίρι. Εγώ ανέφερα απλώς πως δεν εργάζονται αυτές τις περιόδους, αφού στο κάτω κάτω δεν υπάρχει εργασία να κάνουν, εφόσον οι μαθητές πρέπει να ξεκουράζονται κιόλας.

Εγώ δεν πήγα να γίνω δάσκαλος, γιατί φέτος τελειώνω το λύκειο(έχω ενηλικιωθεί.), όμως κι όταν το τελειώσω, δεν θα κοιτάξω να αποκατασταθώ επαγγελματικά στον τομέα της εκπαίδευσης, καθώς δεν έχω τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να γίνω σωστός εκπαιδευτικός. Αν γινόμουν, θα γινόμουν από αυτούς που κάθονται και τσεπώνουν το σίγουρο μισθό κάθε μήνα κι αυτό δε μου το επιτρέπω. Σαφώς και η ευθύνη είναι βαριά όπως λες και ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι σημαντικότατος στην κοινωνία, όμως πολλοί δε φαίνεται να λαμβάνουν στα σοβαρά αυτό τους το ρόλο. Δε τους αρέσει η δουλειά τους? Νιώθουν πλήξη? Αυτοί λοιπόν οι καθηγητές που δε τους αρέσει η δουλειά τους και δεν παίρνουν στα σοβαρά το ρόλο τους, αυτοί θα πληγούν από την αξιολόγηση, η οποία συμφωνώ πως είναι πρόφαση για να προχωρήσει το θέμα των απολύσεων στο δημόσιο, όμως θα βοηθήσει να γίνει ένα ξεσκαρτάρισμα στον εκπαιδευτικό τομέα.

Και το θέμα φίλτατε, δεν είναι να απολυθούν οι εκπαιδευτικοί, ούτε κι έχω κάτι εναντίον όλων τους, όπως αναφέρεις με τόσο πάθος, αντιθέτως μάλιστα ανάμεσά τους υπάρχουν απίστευτα αξιόλογοι άνθρωποι, με μόρφωση και την ικανότητα να την μεταδίδουν στους μαθητές τους, άνθρωποι πραγματικά του πνεύματος. Δεν είναι άδικο γι'αυτούς τους ανθρώπους, το 25% που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιό μου, γι'αυτήν τη μειοψηφία, να λαμβάνουν τον ίδιο σεβασμό το υπόλοιπο 75% βολεψάκηδες "συναδέλφους" τους?
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.

Αποσυνδεδεμένος mag bang

  • Ο παλιός είναι αλλιώς
  • ***
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 230
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 1
  • -Έλαβε: 3
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #7 στις: Απριλίου 18, 2014, 02:07:01 μμ »
Τι σχέση έχει αυτό με το site ότι να ναι

Αποσυνδεδεμένος underherfeet

  • Μέγας ποδολάγνος
  • ****
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 50
  • -Έλαβε: 70
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #8 στις: Απριλίου 19, 2014, 02:09:42 μμ »
Τι σχέση έχει αυτό με το site ότι να ναι

Το οτι διαβάζεις αυτή τη στιγμή την ενότητα "γενική συζήτηση - κοινωνικά θέματα" το πρόσεξες;

Αποσυνδεδεμένος underherfeet

  • Μέγας ποδολάγνος
  • ****
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 251
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 50
  • -Έλαβε: 70
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #9 στις: Απριλίου 19, 2014, 03:56:28 μμ »
Η παρομοίωση μεταξύ τρόπου αξιολόγησης εκπαιδευτικών - μαθητών στο 1ο βίντεο είναι εντελώς αβάσιμη. Κατ'αρχάς, το κράτος προσπαθεί να "κόψει" χρήματα από την παιδεία, όπως και από όλους τους άλλους τομείς. Αν μένουν στην ίδια τάξη 5 μαθητές από κάθε τμήμα και υποθέσουμε πως σε κάθε τάξη ενός σχολείου υπάρχουν 4 τμήματα(κατά μέσο όρο υπάρχουν 4 ή 5 τμήματα), σημαίνει πως θα μένουν 20 μαθητές σε κάθε τάξη. 20 μαθητές είναι ένα τμήμα + τα 4 τμήματα της μικρότερης τάξης που προάγονται, μας κάνει 5 τμήματα, δηλαδή 1 ολόκληρο τμήμα παραπάνω. Θα ήθελαν οι κυβερνώντες, εφόσον προσπαθούν να μειώσουν το κόστος της δημόσιας παιδείας, να επιβαρυνθούν με βιβλία και ώρες καθηγητών για 1 παραπάνω τμήμα? Δε νομίζω.

Επίσης, πιστεύεις πως στους 4 εκπαιδευτικούς είναι ικανοί στο επάγγελμά τους και οι 4? Το ποσοστό 1/4 είναι ευστοχότατο. 1/4 των εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα. Πάρε σαν παράδειγμα τα δικά σου μαθητικά χρόνια και θυμήσου πόσοι από τους καθηγητές στο σχολείο σου ήταν ικανοί να διδάξουν και δεν έρχονταν στο σχολείο για να κάνουν αγγαρεία μερικές ώρες και να φύγουν με το μισθό του δημοσίου υπαλλήλου στην τσέπη, που όσο πενιχρός κι αν ήταν, ήταν σίγουρος κάθε μήνα, μέχρι να φτάσουν στην ηλικία της συνταξιοδότησης, χωρίς μάλιστα να κουραστούν και πολύ, δουλεύοντας 5 μέρες τη βδομάδα, 4-5 ώρες την ημέρα.

Φυσικά το να απολυθούν το 75% των καθηγητών και να μην αντικατασταθούν, θα ήταν χαζό εκ μέρους αυτών που παίρνουν τις αποφάσεις. Η λογική λέει πως το 25% που θα παραμείνει πρέπει να εργάζεται πλήρες 8ωρο και για τις υπόλοιπες διδακτικές ώρες να προσληφθούν εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα δουλεύουν κι εκείνοι 8ωρο.

Που ήταν η πολιτεία τόσα χρόνια οταν προσελάμβανε  επιστήμονες (φυσικούς, φιλόλογους,κλπ) ως εκπαιδευτικούς;
Είχε θεσπίσει κριτήρια; Ποιά ήταν;
Αν ήθελε πραγματικά να στελεχώσει την δημόσια εκπαίδευση με ικανούς ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ  θα έπρεπε να έχει θέσει εξ αρχής τις κατάλληλες προυποθέσεις για να ασκήσει ενας επιστήμονας αυτό το ΛΕΙΤΌΥΡΓΗΜΑ και οχι να έρχεται εκ των υστέρων να θεσπίζει αξιολογήσεις,οχι για να καλυτερεύσει την παρεχόμενη εκπαίδευση, μην αυταπατάσαι, αλλά για να υπηρετήσει συγκεκριμένες  ταξικές πολιτικές. Η δουλεια ενος εκπαιδευτικού δεν μπορει να αξιολογηθεί ως τέτοια με το κατατεμαχισμό σε μετρήσιμα   κουτάκια και  σε ντε και καλά ποσοστώσεις καλών- μέτριων-κακών.
Οι υπολογισμοί που έκανες, δεν οδηγούν σε επιβάρυνση της παιδείας σε διδακτικές ωρες και βιβλία, οδηγούν σε διαβαθμισμένα σχολεία, προορισμένα να προμηθεύσουν την αγορά με φτηνό ,αμόρφωτο εν πολλοίς εργατικό δυναμικό  αφ ενος και  καθυποταγμένους, υπάκουους και μη διεκδικητικους επιστήμονες αφ έτέρου.
Δεν ξέρω αν είχες την υπομονή να δείς την ομιλία του δάσκαλου στην Κοζάνη.Τον άνθρωπο τον γνωρίζω προσωπικά χωρίς να είμαστε ουτε φίλοι,ουτε συνάδελφοι, δεν είμαι εκπαιδευτικός.
Εγινε δάσκαλος γιατί το'χε πραγματικά μεράκι, οχι για βιοπορισμό ,αφου πρώτα έκανε τη χάρη της οικογένειας του και σπουδασε κάτι άσχετο ,φαρμακευτική!Ακουσε προσεκτικά τι λέει, και ευχαρίστως να συζητήσουμε τις διαφωνίες σου.
Τελος, επειδη με ρώτησες, ναι ,ειχα και γω "ανεπαρκείς" καθηγητές, οταν πήγαινα εξατάξιο γυμνάσιο, τον περασμένο αιώνα!
Ελάχιστους, πολύ κατω του...25%. Ακόμα και αυτούς όμως, δεν θα ήθελα να τους δω απολυμένους, με διαλυμένη ξαφνικά τη ζωή τους .Ακόμα και αυτούς ,τους καταλαβαίνω τώρα πια, οταν σήκωναν τα χέρια ψηλά,ανίκανοι να αντιμετωπίσουν και να τιθασεύσουν ένα 25μελές θηριοτροφείο που τους έβαζε κόλλα στην καρέκλα της έδρας,πέταγε σαίτες και έκανε διάφορες ανάλογες "ομορφιές" σε ενα 45λεπτο που ισοδυναμεί για μένα με ένα 5ωρο ματσακόνι μεσ'τον ήλιο!Δεν τους δικαιολογώ, γιατί το ίδιο θηριοτροφείο κρεμόταν κυριολεκτικά απο τα χείλια κάποιων άλλων καθηγητών σε μια τάξη-εκκλησία,(αυτούς ειδικά,η σημερινή αξιολόγηση θα τους έστελνε αδιάβαστους γιατί πολλές φορές αντι να παραδίδουν μάθημα,ξόδευαν όλο τους το είναι για να μας εξημερώσουν και να μας μάθουν να σκεφτόμαστε και να συζητάμε), τους καταλαβαίνω όμως,και δεν θα αποτιμήσω την προσφορά τους  ουτε την παραγωγικότητά τους ,μετρώντας πόσες ώρες την   ημέρα δίδασκαν και πόσες μέρες το χρόνο κάθονταν.
Μάθε , νεαρέ  φίλε μου, να μπαίνεις στα παπούτσια των άλλων, αντιστάσου στον κοινωνικό αυτοματισμό που σε εμποτίζουν νυχθημερόν και προσπάθησε να δείς τον  -όποιον-διπλανό σου σαν συνοδοιπόρο και σύντροφο,αυτό δηλαδή που έκανε η κυρία Καλουδιώτη, αρνούμενη να κανιβαλίσει τους συναδέλφους της.
       

Αποσυνδεδεμένος giorgos

  • *GF Pervert*
  • *****
  • ΑΠΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 2318
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 142
  • -Έλαβε: 256
Απ: "Αγαπητοί μου μαθητές, σημερα αναγκάστηκα σε παραίτηση..."
« Απάντηση #10 στις: Μαΐου 25, 2014, 07:30:00 μμ »
Κλασική περίπτωση μίσους εναντίον δημοσίων - τεμπέληδων υπαλλήλων όπως πχ οι καθηγητές .
Κλασικό κόμπλεξ του τύπου τεμπελιάζουν γιατί δουλεύουν 4ωρα , έχουν πασχα , καλοκαίρι , χριστούγεννα κλπ και επειδή εμείς δεν έχουμε ας διαλύσουμε το κλάδο .
Μερικες επισημάναεις μόνο μήπως και γίνει κατανοητή η πλάνη .

- Η εργασία με παιδιά και η διδασκαλία δεν είναι φάμπρικα ούτε μπορεί να γίνει επι 8ωρης η 12ωρης βασης όπως στον ιδιωτικό τομέα γιατί απλά η γνώση δεν απορροφάται με αυτό το τρόπο , ειδικά στις μικρές ηλικίες . Επιπλέον , οι δάσκαλοι αναπληρώνουν τις υπόλοιπες ώρες , είτε διαβάζοντας οι ίδιοι είτε διορθώνοντας γραπτά είτε ετοιμάζοντας άλλου είδους διοικητικές εργασίες .

- Οι περίφημες διακοπες το καλοκαίρι , έχουν ιστορικό βάθος σε μια εποχή που η διδασκαλία οργανωνόταν βάσει των γεωργικών εργασιών ( θερισμός κλπ ) μιας και οι μαθητές κάθε ηλικίας εργάζονταν .
Αλήθεια , στην Ελλάδα οι περιβαντολογικές συνθήκες επιτρέπουν το σχολείο μέχρι τον Ιούλιο ; Έτσι για να μην νιώθουν κόπμπλεξ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα ;
Έλλειψη ταξικής συνείδησης είναι αναμενόμενη αλλά η προπαγάνδα των ΜΜΕ έχει πετύχει το σκοπό της που είναι ο κοινωνικός αυτοματισμός και η μια επαγγελματική τάξη να είναι εναντίον της άλλης .

Τέλος ας αναρωτηθούμε ... Γιατί φίλε μου δεν πήγες να γίνεις και εσύ δάσκαλος και να "κάθεσαι" σαν τεμπέλης να ξεκουράζεσαι και να πληρώνεσαι ;

Μήπως επειδή είναι βαριά η ευθύνη και το τρέξιμο και το ξέρεις κατά βάθος ;

Περί της αξιολόγησης ...  Γνωρίζουμε όλοι ότι αποτελεί απλως ένα επιχείρημα για να απολυθούν άνθρωποι και να είναι η κοινωνία εναντίον τους . Δεν το ξέρουμε μήπως ;

Αγαπητέ φίλε που μισείς τους εκπαιδευτικούς τόσο πολύ . Μην ανησυχείς . Η πολιτικοί που σου ενστάλαξαν μέσα σου το μίσος θα εκμεταλλευτούν κάθε σταγόνα του και θα δεις τους μισητούς δασκάλους απολυμένους . Το θέμα είναι το δικό σου παιδί ... θα έχει σωστή παιδεία ;

Ααα , ξέχασα .. ΔΕΝ είμαι δασκαλος ή εκπαιδευτικός . Οι γνώσεις μου προέρχονται απο πολύ καλούς μου φίλους και τους οποίους δεν μισώ επειδή εγω απολύθηκα .

εχεις δικιο σε τοσο απολυτο βαθμο αγαπητε Jim_sklavaki που η τοποθετηση σου στο θεμα πρεπει να κανει πολλους να αναρωτηθουν για ποιο λογο υπαρχουν ολα αυτα τα αρνητικα στο ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα και στην εντελως λανθασμενη και αναποτελεσματικη εφαρμογη λυσεων απο τους εκαστοτε κυβερνωντες :thumbsup1:
"Poison never came from such a sweetness"
W.Shakespeare