Ξέχασες το κωδικό; Κάνε εγγραφή!



Αποστολέας Θέμα: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός  (Αναγνώστηκε 9063 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος iceman

  • *GF Pervert*
  • *****
  • Υπουργείο Πολιτισμού
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 10017
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 238
  • -Έλαβε: 1346
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #105 στις: Απριλίου 04, 2009, 02:49:06 μμ »
Formula 1

Οι κατατακτήριες στη Μαλαισία

Ο Τζέινσον Μπάτον με νέα απίστευτη επίδοση πήρε την δεύτερη συνεχόμενη pole position για τον ίδιο και την Brawn GP με τον Γιάρνο Τρούλι να ξεκινά δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης στην Μαλαισία. Απογοήτευσαν και πάλι οι... μεγάλοι με τους Μάσα, Χάμιλτον, Κοβαλάινεν να μένουν εκτός τελικού με την Toyota να μοιάζει ως η μοναδική απειλή για την Brawn GP!

Στη Μαλαισία ο Μπάτον απέδειξε πως η επίδοσή του στον πρώτο αγώνα της χρονιάς δεν ήταν... φωτοβολίδα με μία εκπληκτική επίδοση που άφησε αρκετό κόσμο με το στόμα ανοιχτό. Σε εξαιρετική ημέρα βρέθηκαν και οι Toyota (2-3) δείχνοντας πως τα λόγια του Τρούλι για καλοστημένο μονοθέσιο και απαντήσεις δεν ήταν απλές δηλώσεις εντυπώσεων.

Ο Σεμπαστιάν Φέτελ που πέτυχε τον τρίτο καλύτερο χρόνο και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο με τον 4ο θα εκκινήσουν από την 13η και 8η θέση αντίστοιχα καθώς έχουν ποινή.

Αναλυτικά η εκκίνηση:

1. Τζέινσον Μπάτον 2. Γιάρνο Τρούλι
3. Τίμο Γκλοκ 4. Νίκο Ρόσμπεργκ
5. Μαρκ Γουέμπερ 6. Ρόμπερτ Κούμπιτσα
7. Κίμι Ραϊκόνεν 8.Ρούμπενς Μπαρικέλο
9. Φερνάντο Αλόνσο 10. Νικ Χάιντφιλντ
11. Καζούκι Νακατζίμα 12. Λιούις Χάμιλτον
13. Σεμπαστιάν Φέτελ 14. Χέικι Κοβαλάινεν
15. Σεμπαστιάν Μπουρντέ 16. Φελίπε Μάσα
17. Νέλσον Πικέ 18. Τζιανκάρλο Φιζικέλα
19. Άντριαν Σούτιλ 20. Σεμπαστιάν Μπουέμι

Πηγή : sport24

entos_ektos

  • Επισκέπτης
  • Χυσίματα
  • -Έριξε:
  • -Έλαβε:
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #106 στις: Απριλίου 05, 2009, 09:28:05 μμ »
τι εγινε ρε παιδια σημερα στη Μαλαισια? το ειδατε?
απιστευτο σκηνικο με την καταιγιδα που ξεσπασε ...  :unsure: :unsure:

Αποσυνδεδεμένος iceman

  • *GF Pervert*
  • *****
  • Υπουργείο Πολιτισμού
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 10017
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 238
  • -Έλαβε: 1346
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #107 στις: Απριλίου 06, 2009, 02:18:45 μμ »
GP Μαλαισίας

Ο αγώνας στη Μαλαισία διακόπηκε 24 γύρους πριν το τέλος του λόγω καταιγίδας που έπληξε την πίστα του Σεπάνγκ με τον Τζένσον Μπάτον να κατακτά μεν την πρώτη θέση αλλά να παίρνει τους μισούς βαθμούς καθώς δεν είχε ολοκληρωθεί το 75% του αγώνα.

Οι αγωνοδίκες αν και άργησαν, αποφάσισαν την διακοπή του αγώνα καθώς η βροχή είχε κάνει επικίνδυνη την πίστα, ενώ η νύχτα είχε αρχίσει να "πέφτει" στην Μαλαισία κάνοντας ακόμα πιο δύσκολη την απόφαση για την συνέχεια του αγώνα.

Το 2ο Grand Prix της σεζόν ήταν εντυπωσιακό με ομηρικές μάχες μέσα στην πίστα και συνεχόμενες αλλαγές στην στρατηγική καθώς η βροχή απειλούσε συνεχώς μέχρι να έρθει με... άγριες διαθέσεις.

Ο Βρετανός πιλότος της Brawn GP έδειξε πως δεν έχει πρόβλημα ούτε με τις καιρικές συνθήκες και οδήγησε στο όριο τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα και κατέκτησε δίκαια την δεύτερη συνεχόμενη νίκη δείχνοντας έτοιμος ακόμα και για πρωτάθλημα.

Στην δεύτερη θέση “τερμάτισε” ο Νίκ Χάιντφιλντ που έπαιξε εξαιρετικά με την τακτική ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιάρνο Τρούλι. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής τελείωσε τον αγώνα στην 6η θέση ενώ η Ferrari συνέχισε τις τραγικές επιλογές καταστρέφοντας τον αγώνα του Ραϊκόνεν που τερμάτισε 14ος!

H οκτάδα στην Μαλαισία

1. Τζένσον Μπάτον 1 ώρα 10:59.092
2. Νικ Χάιντφελντ + 22.7
3. Τίμο Γκλοκ + 23.5
4. Γιάρνο Τρούλι + 46.1
5. Ρούμπενς Μπαρικέλο + 47.3
6. Μαρκ Γουέμπερ + 52.3
7. Λιούις Χάμιλτον + 1:00.7
8. Νίκο Ρόσμπεργκ + 1:11.5

Αποσυνδεδεμένος iceman

  • *GF Pervert*
  • *****
  • Υπουργείο Πολιτισμού
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 10017
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 238
  • -Έλαβε: 1346
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #108 στις: Απριλίου 19, 2009, 03:36:44 μμ »
Formula 1

GP Κίνας - 1-2 η Red Bull!

Άρχοντας για ένα ακόμα βρόχινο αγώνα ήταν ο Sebastien Vettel, παίρνοντας τη δεύτερη νίκη του και την πρώτη νίκη της Red Bull. Το σαββατοκύριακο ήταν το καλύτερο των ταύρων, αφού ο Webber ήταν πίσω του κάνοντας μάλιστα το 1-2!

Η εκκίνηση του GP έγινε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, αφού η βροχή που έπεφτε στην πίστα ήταν έντονη. Οι Kubica, Glock επέλεξαν να ξεκινήσουν από τα pits. Πέρασαν 4 γύροι και το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν ακόμα μέσα στην πίστα. Ο Rosberg ανέφερε τα διάφορα προβλήματα που είχε στην πίσω ευθεία, ενώ ο Sutil, από την 18η θέση επέλεξε να μπει στα pits και να αλλάξει ελαστικά, ενώ την ίδια στιγμή ο Raikkonen είχε μια μικρή έξοδο, χωρίς να χάσει θέσεις.

 Στον 6ο γύρο, ο Rosberg μπήκε στα pits, ενώ ο Alonso δήλωνε πως οι συνθήκες επιτρέπουν τη διεξαγωγή του αγώνα! Στον 6ο γύρο, η κατάταξη είχε αλλάξει ελαφρώς. Vettel, Alonso, βέμπερ, Barrichello, Button, Trulli, Raikkonen, Hamilton ήταν οι 8 πρώτοι. Στον 6ο γύρο, ο Alonso μπήκε για τον ανεφοδιασμό του, προφανώς για να αλλάξει ελαστικά και να βάλει λίγα καύσιμα, ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας θα έβγαινε από την πίστα στον επόμενο γύρο. Ο αγώνας ξεκίνησε επιτέλους κι αλλαγές δεν υπήρχαν, τουλάχιστον στην πρώτη στροφή. Γιατί πριν την πίσω ευθεία, ο Hamilton πέρασε τον Raikkonen στα φρένα. Vettel, Webber, Barrichello, Button, Trulli, Hamilton, Raikkonen, Buemi.

Στον 9ο γύρο ο Raikkonen δήλωσε στον ασύρματο πως είχε πρόβλημα στον κινητήρα. Στον 11ο γύρο, ο Buemi βγήκε λίγο στην τελευταία στροφή, ενώ στο τέλος της ευθείας ο Hamilton πέρασε τον Trulli. Στον επόμενο γύρο, ο Hamilton είχε ένα τετ-α-κε κι έπεσε στη 10η θέση. Την ίδια στιγμή, ο Buemi πέρασε τον Raikkonen, όπως κι ο Massa(!), που είχε ανέβει 9 θέσεις. Στον 12ο γύρο, ο Buemi πέρασε τον Trulli, δείχνοντας τρομερή αυτοπεποίθηση. Στον 13ο γύρο, η κατάταξη ήταν: Vettel, Webber, Button, Barrichello, Buemi, Trulli, Massa, Raikkonen. Στο μεταξύ, ο Hamilton είχε περάσει τον Kovalainen, κι ήταν πάλι πίσω από τον Raikkonen, την ώρα που ο Massa περνούσε τον Trulli για την 6η θέση.

Στον 15ο γύρο ο Raikkonen πέρασε τον Trulli που έχανε συνεχώς θέσεις, την ώρα που ο Webber έκανε τον ανεφοδιασμό του. Ο Vettel μπήκε στα pits στον επόμενο γύρο. Ο Γερμανός βγήκε στην 3η θέση, την ώρα που ο Raikkonen έβλεπε τον Hamilton να τον περνάει για δεύτερη φορά. Η κατάταξη πλέον ήταν Button, Barrichello, Vettel, Buemi, Massa, Webber, Hamilton, Raikkonen. Στον 16ο γύρο, ο Kovalainen πίεζε τον Trulli, και τον πέρασε όπως κι ο Bourdais! Στο τέλος του 16ου γύρου, ο Trulli έχασε μία ακόμα θέση από τον Glock. Στο μεταξύ, οι 2 Brawn GP γυρνούσαν με τρομερό ρυθμό, ενώ ο Button ήταν 3’’ ταχύτερος όλων!!! Στον 18ο γύρο ο Kubica που ήταν πίσω από τον Trulli έπεσε πάνω στον Ιταλό και κατέστρεψε και τα 2 μονοθέσια. Αυτή ήταν μια καλή ευκαιρία να βγει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Η κατάταξη εκείνη τη στιγμή ήταν Button, Barrichello, Vettel, Buemi, Massa, Webber, Raikkonen, Hamilton. Με το αυτοκίνητο ασφαλείας μέσα στην πίστα, οι 2 Brawn κι ο Buemi μπήκαν στα pits. Η κατάταξη ήταν Vettel, Button, Massa, Webber, Raikkonen, Hamilton, Barrichello, Kovalainen. Στον 20ο γύρο, ο Massa απλά έμεινε στην πίσω ευθεία, ενώ ήταν στην τρίτη θέση, από κάποιο πρόβλημα είτε στον κινητήρα είτε στο κιβώτιο. Η κατάταξη πλέον ήταν βεττελ, Button, Webber, Raikkonen, Hamilton, Barrichello, Kovalainen, Bourdais.

Στον 22ο γύρο ο Bourdais έκανε τετ-α-ξε την ώρα που έφυγε από την πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στον 23ο γύρο ο Hamilton πίεζε τον Raikkonen και τον Hamilton ο Barrichello. Ο Βρετανός κατάφερε να περάσει τον Raikkonen, για τρίτη φορά στον αγώνα, ενώ ο Kovalainen περνούσε τον Barrichello. Στο μεταξύ, ο Vettel εκμεταλλευόταν την καθαρή πίστα μπροστά του για να γυρίζει 3.6’’ ταχύτερα από τον Button! Στον 24ο γύρο, η κατάταξη ήταν Vettel, Button, Webber, Hamilton, Raikkonen, Kovalainen, Barrichello, Buemi. Στον ίδιο γύρο, ο Glock μπήκε στα pits για να αλλάξει την εμπρός αεροτομή. Στον 26ο γύρο, στη Ferrari περίμεναν τον Raikkonen για τον ανεφοδιασμό του. Ο Raikkonen γέμισε με καύσιμα ικανά για να τον φέρουν μέχρι το τέλος του αγώνα και φυσικά βγήκε πολύ πίσω, στην 17η θέση. Στον 29ο γύρο, η κατάταξη ήταν Vettel, Webber, Button, Hamilton, Kovalainen, Barrichello, Buemi, Alonso. Ο Button έχασε την τελευταία στροφή κι ο Webber τον πέρασε φυσικά εύκολα. Στον 30 γύρο, οι 2 Red Bull γυρνούσαν 2’’ ταχύτερα από τον Button, ενώ την ίδια στιγμή ο Bourdais μπήκε στα pits. Η πίστα έμοιαζε να στεγνώνει σε κάποια σημεία της, ενώ κι η βροχή ήταν λιγότερο έντονη.

Στον 31ο γύρο, ο Button πέρασε τον Webber που έχασε την τελευταία στροφή. Ο Webber χρειαζόταν 5’’ διαφορά από τον Button. Ο Αυστραλός πέρασε πάλι τον Button αφού ήταν σαφώς πολύ πιο γρήγορος. Στον 33ο γύρο ο Hamilton μπήκε για τον ανεφοδιασμό του, την ώρα που ο Webber έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Στον 35ο γύρο, η κατάταξη ήταν Vettel, Webber, Button, Barrichello, Alonso, Buemi, Hamilton, Sutil, ενώ ο Vettel έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στο 01:53, την ώρα που ο Button ήταν 24’’ πίσω από τον Webber. Ο Webber απάντησε στον ταχύτερο γύρο το Vettel στον 36ο γύρο Στον 38ο γύρο, ο Vettel μπήκε για τον δεύτερο ανεφοδιασμό του και βγήκε πίσω από τον Button, ελάχιστα. Στον επόμενο γύρο, ο Alonso από την 6η θέση έκανε τετ-α-κε, χάνοντας πολλές θέσεις. Στον 39ο γύρο, μπήκε ο Webber για τον ανεφοδιασμό του και βγήκε πίσω από τον Vettel που ακολουθούσε τον Button κατά πόδας! Στον 40ο γύρο, ο Vettel πέρασε τον Button στα ίσια, ενώ ο Vettel είχε κάνει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.

Στον 42ο γύρο μπήκε ο Button για τον ανεφοδιασμό του, βάζοντας πάλι τα ελαστικά έντονης βροχής, ενώ ο Rosberg είχε βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά. 9 γύρους πριν το τέλος, ο Hamilton έχασε τον έλεγχο της McLaren του για να τον περάσει ο Kovalainen. Πλέον η κατάταξη ήταν Vettel, Webber, Button, Barrichello, Kovalainen, Hamilton, Sutil, Heidfeld, ενώ για ακόμα ένα αγώνα η Ferrari δεν ήταν μέσα στους βαθμούς! Ο Heidfeld πάντως δεν μπορούσε να ηρεμήσει, αφού ο Glock τον πίεζε, και πίσω από τον Γερμανό ήταν ο Buemi. 7 γύρους πριν το τέλος, ο Hamilton έκανε ένα ακόμα τετ-α-κε στην τελευταία στροφή και τον πέρασε ο Sutil! 6 γύρους πριν το τέλος, ο Sutil βρέθηκε εκτός πίστας, από την 6η θέση! Το αυτοκίνητο ασφαλείας ευτυχώς δεν μπήκε στην πίστα! Η κατάταξη πλέον ήταν Vettel, Webber, Button, Barrichello, Kovalainen, Hamilton, Glock, Buemi.

Πηγή : f1net

Αποσυνδεδεμένος ptsg78

  • Νέος
  • *
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 12
  • -Έλαβε: 0
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #109 στις: Απριλίου 19, 2009, 03:55:32 μμ »
Moto GP!!!

Αποσυνδεδεμένος iceman

  • *GF Pervert*
  • *****
  • Υπουργείο Πολιτισμού
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 10017
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 238
  • -Έλαβε: 1346
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #110 στις: Απριλίου 26, 2009, 02:18:23 μμ »
Moto GP

GP Ιαπωνίας - Σήκωσε κεφάλι ο μικρός

Το Μοτέγκι είναι η γη του Λορένθο! Ο Ισπανός αναβάτης της Fiat Yamaha ήταν ο μεγάλος νικητής στο ιαπωνικό γκραν πρι μπροστά από τον τιμέιτ του, Βαλεντίνο Ρόσι. Ο εγωισμός του τελευταίου δέχθηκε μεγάλο πλήγμα αν υπολογίσει κανείς ότι ο Λορένθο επικράτησε κατά κράτος στην πίστα που ο Ιταλός στέφθηκε πέρυσι παγκόσμιος πρωταθλητής. Πάντως στη Υamaha πανηγύρισαν τρελά το 1-2. Μία ακόμα νίκη κόντρα στη Honda.

Τρίτος τερμάτισε ο ανέτοιμος (σ.σ. αποθεραπεύεται ακόμα) Ντάνι Πεδρόσα με τη Repsol Honda. Οι Ιάπωνες θα χειροκροτούσαν τέσσερις δικές τους μοτοσικλέτες στην πρώτη 4άδα του τερματισμού, αν τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο (Repsol Honda) δεν ξεπερνούσε ο Κέισι Στόνερ (Ducati) στους τελευταίους γύρους.

Στην πρώτη 3άδα της εκκίνησης βρέθηκαν οι Ρόσι-Στόνερ-Λορένθο. Ο "γιατρός" έκανε εκπληκτική εκκίνηση κάτι που δεν συνηθίζει, αν και στη συνέχεια τα πράγματα δεν πήγαν καλά για αυτόν. Αρνητική έκπληξη αποτέλεσε ο Στόνερ που έπεσε 5ος στο τέλος του 1ου γύρου. Στο τέλος του αγώνα διαμαρτυρήθηκε στους μηχανικούς του για το μπροστινό λάστιχο.

Ο Αυστραλός Κρις Βερμιούλεν (Suzuki) πετάχτηκε μπροστά στο ξεκίνημα του αγώνα. Ωστόσο η "γαλάζια" μοτοσικλέτα δεν άντεξε να παραμείνει στην 3η θέση και γύρο με το γύρο έχανε θέσεις.

Μπροστά ο Ρόσι οδηγούσε άνετα τον αγώνα, όμως ο Λορένθο οδηγούσε ορμητικά. "Κόλλησε" πίσω από τον μεγάλο αντίπαλο του, τον Ντάνι Πεδρόσα (σ.σ. παρότι πονάει, έκανε μία από τις φοβερές εκκινήσεις του) και τον ξεπέρασε.

Στη συνέχεια πλησίασε τον Ρόσι και μετά από μία, δύο, τρεις αποτυχημένες προσπάθειες, τον προσπέρασε και εξασφάλισε διαφορά μεγαλύτερη του ενός δευτερολέπτου. Ο αναβάτης από τη Μαγιόρκα χρειάστηκε δύο αγώνες για να κατακτήσει την πρώτη του νίκη με τα Bridgestone.

Και δεύτερος Ισπανός;
Οι μηχανικοί του Πεδρόσα είχαν από ότι φαίνεται στήσει καλά τη μοτοσικλέτα του, ο μικρόσωμος Καταλανός προσπέρασε τον Ρόσι. Θα έκανε η ισπανική αρμάδα το 1-2; Όχι, γιατί ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν μπορούσε να δεχθεί άλλη ήττα από Ισπανό την Κυριακή (27/4).

Τρεις Ιταλοί βρέθηκαν στην πρώτη 8άδα. Το "τρενάκι" 5-6-7 σχημάτισαν οι Αντρέα Ντοβιτσιόζο, Μάρκο Μελάντρι (ο πρωταγωνιστής εκτός Ισπανίας), Λόρις Καπιρόσι (Suzuki).

Ο Λορένθο λοιπόν κατέκτησε τη δεύτερη νίκη στη "μεγάλη" κατηγορία. Το 2008 είχε νικήσει στο Εστορίλ στον τρίτο αγώνα της χρονιάς (σ.σ. πριν... τσακίσει τους αστραγάλους του στην Κίνα). Η πρωτιά του στο Μοτέγκι είναι η παρθενική με το καινούργιο του νούμερο, το Νο99 που προέκυψε μετά από ψηφοφορία των θαυμαστών του.

H τάξη των ρούκις
Βαθμολογήθηκε ξανά ο ρούκι Μίκα Κάλιο (8ος). Ο άλλος αναβάτης που πέρασε από τα 250cc στο MotoGP, ο Ιάπωνας Γιούκι Τακαχάσι αποδεικνύεται προς το παρόν ανεπαρκής. Οι Ιάπωνες πρέπει να έχουν έναν εκπρόσωπο στη μεγαλύτερη κατηγορία, αυτόν βρήκαν, αυτόν έβαλαν.

Ο Τακαχάσι δεν κατάφερε να συμπληρώσει καν γύρο και παρέσυρε μαζί του και τον Νίκι Χέιντεν. Δεν θα αδικούσαμε τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή αν έκανε μία επίσκεψη στο γκαράζ της Scot Honda για να πει δύο κουβέντες στον Ιάπωνα.

Πάντως ο αγώνας στο Μοτέγκι είχε φοβερό ενδιαφέρον, καμία σχέση με τη βαρεμάρα του πρώτου αγώνα στο Κατάρ.

Η δράση μεταφέρεται την ερχόμενη εβδομάδα στη Χερέθ ντε λα Φροντέρα (Ισπανία). Θα μπορέσει να επαναλάβει τον περσινό θρίαμβο του ο Ντάνι Πεδρόσα.

H τελική κατάταξη
1.Χόρχε Λορένθο Yamaha 43:47.238
2.Βαλεντίνο Ρόσι Yamaha +1.304
3.Ντάνι Πεδρόσα Honda +3.763
4.Κέισι Στόνερ Ducati +5.691
5.Aντρέα Ντοβιτσιόζο Honda +9.207
6.Μάρκο Μελάντρι Hayate Kawasaki +30.455
7.Λόρις Καπιρόσι Suzuki +32.756
8.Mίκα Κάλιο Pramac Ducati +39.416
9.Τζέιμς Τόσελαντ Tech 3 Yamaha +43.106
10.Κρις Βερμιούλεν Suzuki +43.245
11.Ράντι ντε Πουνιέ LCR Honda +44.834
12.Κόλιν Έντουαρντς Tech 3 Yamaha +46.540
13.Άλεξ ντε Άντζελις Gresini Honda +53.525
14.Νικολό Κάνεπα Pramac Ducati +1:21.804
15.Τόνι Ελίας Gresini Honda + 1 γύρος

Εγκατέλειψαν
Σέτε Τζιμπερνάου Ηernando Ducati 13ος γύρος
Νίκι Χέιντεν Ducati 0
Γιούκι Τακαχάσι Scot Honda 0

Βαθμολογία
1.Χόρχε Λορένθο 41
2.Βαλεντίνο Ρόσι 40
3.Κέισι Στόνερ 38
4.Αντρέα Ντοβιτσιόζο 22
5.Ντάνι Πεδρόσα 21
6.Κόλιν Έντουαρντς 17
7.Μίκα Κάλιο 16
8.Κρις Βερμιούλεν 15

Πηγή : sport24

Αποσυνδεδεμένος iceman

  • *GF Pervert*
  • *****
  • Υπουργείο Πολιτισμού
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 10017
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 238
  • -Έλαβε: 1346
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #111 στις: Απριλίου 26, 2009, 09:24:10 μμ »
WRC

Rally Αργεντινής - Όπου γη και... νίκη

Ο Σεμπαστιάν κυνηγάει τον Λεμπ, γιατί οι υπόλοιποι αδυνατούν να το κάνουν! Ο Αλσατός πολυπρωταθλητής πρόσθεσε στην Αργεντινή την πέμπτη συνεχόμενη νίκη στο ενεργητικό του και την πέμπτη φέτος σε ισάριθμους αγώνες!

Το ατομικό ρεκόρ του Λεμπ είναι έξι συνεχόμενες νίκες το 2005 (σ.σ. Νέα Ζηλανδία, Ιταλία, Κύπρος, Τουρκία, Ακρόπολις, Αργεντινή). Βρίσκεται ήδη στις πέντε φέτος και θα επιχειρήσει να διευρύνει το σερί του σε λιγότερο από ένα μήνα στη Σαρδηνία. Στον εθνικό μας αγώνα, το Ράλι Ακρόπολις θα πάει να σπάσει το ατομικό ρεκόρ του!

Στην Αργεντινή σε έναν αγώνα που αποθεώθηκε από τους αφιθιονάδος δεν αντιμετώπισε προβλήματα ούτε από την επιφάνεια, πόσο μάλλον τους αντιπάλους του στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα.

Ο Ισπανός τιμέιτ του, Ντάνι Σόρδο τέθηκε επικεφαλής στο 1ο σκέλος, όμως στη συνέχεια παραχώρησε τα ηνία στον Λεμπ.

Έτσι, το Σάββατο (25/4) σχηματίστηκε το συνηθισμένο 1-2 στο πρωτάθλημα. Ο Μίκο Χίρβονεν (Ford) κυνηγούσε τον Λεμπ.

Το Focus υπερθερμάνθηκε και ο Λεμπ απογοητεύτηκε γιατί "είχαμε έναν καλό αγώνα με τον Μίκο μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου. Μετά εγκατέλειψε και η κατάσταση έγινε λιγότερο ενθουσιώδης. Αλλά ευχαριστήθηκα πολύ αυτό τον αγώνα", υπογράμμισε ο Λεμπ.

Στη γωνιά των ηττημένων, ο ταλαντούχος Χίρβονεν ήδη κουνάει τη λευκή σημαία. Αν δεν βρίσκει λευκή σημαία, τότε μπορεί να ανεμίσει μία φινλανδική αν ο Λεμπ συγχωρήσει την ύπαρξη του μπλε σταυρού.

"Είχα την ευκαιρία να νικήσω, αλλά ακόμα και η δεύτερη θέση θα μου έδινε τη δυνατότητα να παραμείνω στη διεκδίκηση του τίτλου των οδηγών. Τώρα τα πράγματα είναι δύσκολα. Η Αργεντινή δεν είναι ευγενική μαζί μου", τόνισε ο Χίρβονεν που βρίσκεται 20 ολόκληρους βαθμούς πίσω από τον Λεμπ και θυμήθηκε ότι πέρυσι εγκατέλειψε στην Αργεντινή και ενώ ήταν πρώτος.

Κι αν το 1-2 της Citroen δεν προκαλεί εντύπωση, η τρίτη θέση του Χένινγκ Σόλμπεργκ με τη Stobart Ford δημιουργεί.

Εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την οπισθοχώρηση στις τελευταίες ειδικές των Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (χαμηλή πίεση λαδιού στην 19η ειδική διαδρομή) και την εγκατάλειψη του αδερφού του, Πέτερ (πρόβλημα με την τροφοδοσία στην 20η ειδική διαδρομή).

Ο Λάτβαλα πήρε δύο ειδικές, ήταν όμως ήδη αργά. Τουλάχιστον αυτή τη φορά ο νεαρός Φινλανδός τερμάτισε σε αντίθεση με τους τέσσερις προηγούμενους αγώνες.

Τέταρτος τερμάτισε ο τοπικός ήρωας, ο Αργεντινός Φεντερίκο Βιλάγκρα (Munchi’s Ford). Ανέβηκε από την πέμπτη θέση που είχε εξασφαλίσει πέρυσι στην πατρίδα του.

Η βαθμολογούμενη 8άδα
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen 3:57.40.3
2.Ντάνι Σόρδο Citroen +1:13.1
3.Χένινγκ Σόλμπεργκ Stobart Ford +4:04.1
4.Φεντερίκο Βιλάγκρα Munchi’s Ford +5:59.7
5.Μάθιου Γουίλσον Stobart Ford +6:10.9
6.Γιάρι Μάτι Λάτβαλα Ford +9.50.0
7.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen +20.55.1
8.Νάσερ Αλ Ατιγιάχ Subaru +23.11.6

Βαθμολογία οδηγών
1.Σεμπαστιάν Λεμπ 50
2.Ντάνι Σόρδο 31
3.Μίκο Χίρβονεν 30
4.Χένινγκ Σόλμπεργκ 30
5.Πέτερ Σόλμπεργκ 14
6.Μάθιου Γουίλσον 12
7.Γιάρι Μάτι Λάτβαλα 9
-.Φεντερίκο Βιλάγκρα 9

Βαθμολογία κατασκευαστών
1.Citroen 82
2.Ford 43
3.Stobart Ford 37
4.Citroen Junior 18
5.Munchi’s Ford 12
6.Adapta 0

Πηγή : sport24

Αποσυνδεδεμένος iceman

  • *GF Pervert*
  • *****
  • Υπουργείο Πολιτισμού
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 10017
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 238
  • -Έλαβε: 1346
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #112 στις: Απριλίου 26, 2009, 09:31:04 μμ »
Formula 1

GP Μπαχρέιν - 3η νίκη του Button

Ο Button ήταν ο νικητής του αγώνα στο Μπαχρέιν αφού οι 2 Toyota ήταν γρήγορες μόνο για τους 12 πρώτους γύρους. Πίσω από τον Button, οι Vettel Trulli έκλεισαν το βάθρο με τον Hamilton να μην μπορεί τελικά να ακολουθήσει το ρυθμό του Trulli.

Ο αγώνας ξεκίνησε με πολύ ζέστη, ενώ οι περισσότεροι οδηγοί ξεκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα.

Η εκκίνηση του αγώνα έφερε τον Glock να είναι μπροστά από τον Trulli και τον Hamilton να περνάει προσωρινά τον Trulli. Η μάχη ανάμεσα στον Trulli και τον Hamilton ήταν τρομερή, ενώ ο Raikkonen στο μεταξύ ήταν στην 6η θέση, πριν τον περάσει ο Barrichello.

Στην αρχή του 2ου γύρου, ο Button πέρασε με πολύ ωραίο τρόπο τον Hamilton για να διαμορφώσει την πρώτη οκτάδα ως εξής:

Glock, Trulli, Button, Hamilton, Vettel, Barrichello, Raikkonen, Alonso.

Ο Nakajima χτύπησε τη Williams του με τον Kubica, και οδήγησε και τα 2 μονοθέσια στα pits.

Στον 4ο γύρο, ο Massa μπήκε στα pits, αλλά βγήκε χωρίς να κάνει κάτι, ενώ οι πληροφορίες ήθελαν τον Massa να έχει πρόβλημα με το KERS, ενώ κι η επαφή που είχε με τους Raikkonen, Barrichello στην πρώτη στροφή έπαιξε το ρόλο του.

Στον 5ο γύρο, ο Glock έκανε τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Webber ήταν ήδη στην 11η θέση!

Στον 6ο γύρο, ο Trulli έκανε τον ταχύτερο γύρο για να απαντήσει αμέσως μετά ο Glock!

Οι 2 Toyota είχαν ανοίξει τη διαφορά τους από τον Button στα 5.3’’!

Στον 8ο γύρο, οι 3 πρώτοι γυρνούσαν στο 01:34, ενώ οι Hamilton, Vettel, Barrichello ήταν στο 01:35.

Στον 10ο γύρο, η κατάταξη δεν είχε αλλάξει, ενώ με βάση τις προβλέψεις οι 2 Toyota θα έμπαιναν στα pits το αργότερο σε 3 γύρους. Ο Trulli επιβεβαίωσε την ταχύτητά του με τον ταχύτερο γύρο που έκανε.

Την ίδια στιγμή, ο Vettel είχε πρόβλημα σταθερότητας στην 11η στροφή που τον έριχνε συνέχεια πίσω από τον Hamilton και στα νύχια του Barrichello.

Στον 12ο γύρο, ο Glock μπήκε στα pits για τον πρώτο του ανεφοδιασμό κι έβαλε τα σκληρά ελαστικά. Μπήκε πάλι στην 9η θέση, πίσω από τον Rosberg.

Ο Trulli μπήκε στα pits ένα γύρο αργότερα αφήνοντας τον Button μόνο πρώτο, 10’’ μπροστά από τον Hamilton.

Στον 13ο γύρο μπήκε στα pits κι ο Kovalainen, ενώ ο Glock είχε περάσει τόσο τον Rosberg όσο και τον Alonso κι ήταν πλέον στην 7η θέση!

Ο Alonso πέρασε πάλι τον Trulli, στον επόμενο γύρο, με τους 2 τους να ακουμπούν μεταξύ τους.

Στον 14ο γύρο, ο Barrichello μπήκε για τον ανεφοδιασμό του και βγήκε πάλι με τα πολύ μαλακά ελαστικά και βγήκε στην 10η θέση.

Ο Button είχε χάσει έδαφος σε σχέση με τον Hamilton, που ήταν πλέον 8.8’’ πίσω από τον Button.

Ο Βρετανός μπήκε για τον ανεφοδιασμό του στον 15ο γύρο ταυτόχρονα με τον Hamilton

Ο Hamilton πέρασε μπροστά από τον Glock!

Πλέον στην πρώτη θέση ήταν ο Vettel που είχε αρκετά καύσιμα.

Στον 16ο γύρο, ο Alonso μπήκε για τον ανεφοδιασμό του, έβαλε πάλι τα πολύ μαλακά ελαστικά.

Η κατάταξη στον 17ο γύρο ήταν Vettel, Raikkonen, Button, Trulli, Rosberg, Hamilton, Glock Piquet. Από αυτούς, οι Vettel, Raikkonen, Rosberg, Piquet δεν είχαν ανεφοδιαστεί.

Στο μεταξύ, ο Barrichello προσπαθούσε λυσσαλέα να περάσει τον Piquet, που εκμεταλλευόταν άριστα το KERS. Ο Barrichello ήταν απλά κολλημένος πίσω από τον Piquet, αλλά ο νεαρός μπορούσε να κρατηθεί μπροστά.

Στον 18ο γύρο, Barrichello πέρασε τελικά τον Piquet, ενώ ο Bourdais έμπαινε για τον ανεφοδιασμό του.

Ο Vettel μπήκε τελικά στον 19ο γύρο, ενώ ο Raikkonen ήταν ακόμα έξω. Ο Vettel δεν κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Button ήταν ον Trulli, όμως ήταν μπροστά από τον Hamilton.

Ο Raikkonen είχε ένα ή 2 γύρους ακόμα μέσα στην πίστα, όπως κι ο Rosberg.

Στον 20ο γύρο, ο Barrichello πέρασε τον Glock, που έμοιαζε να έχει χάσει τελείως τον ρυθμό τους με τα σκληρά ελαστικά.

Στον 21ο γύρο, ο Vettel ήταν έτοιμος να περάσει τον Trulli, την ώρα που ο Raikkonen έμπαινε στα pits κι ο Button ήταν στην κορυφή. Ο Raikkonen βγήκε πίσω από τον Piquet (που δεν είχε ανεφοδιαστεί) στην 8η θέση.

Η κατάταξη πλέον ήταν: Button, Trulli, Vettel, Hamilton, Hamilton, Barrichello, Glock, Piquet, Raikkonen.

Στον 22ο γύρο, ο Vettel ήταν ακόμα πίσω από τον Trulli, ενώ στην κορυφή, ο Button φαινόταν να χτίζει μια καλή διαφορά από τον Trulli.

Στον 25ο γύρο, ο Barrichello ήταν πλέον πίσω από τον Hamilton. Ο Trulli καθυστερούσε τους υπόλοιπους, χαρακτηριστικά.

Όλα αυτά ήταν υπέρ του Button, που πλέον ήταν πάνω από 10’’ μπροστά.

Στον 26ο γύρο, ο Barrichello μπήκε στα pits κι έβαλε πάλι τα μαλακά ελαστικά(!).

Ο Βραζιλιάνος βγήκε μπροστά από τον Rosberg.

Στον 28ο γύρο, ο Trulli έχανε έδαφος από τον Button, ακόμα περισσότερο, όμως κρατούσε τόσο τον Vettel όσο και τον Hamilton.

Στον 29ο γύρο ο Massa από την 14η θέση μπήκε στα pits, ενώ ο Button κέρδιζε ακόμα 8 δέκατα από τον Trulli.

Στο μεταξύ, στη McLaren ενημέρωναν τον Hamilton πως ο Trulli θα έμπαινε στα pits 2 γύρους νωρίτερα.

Στον 31ο γύρο, ο Nakajima μπήκε στα pits, ενώ ο Raikkonen ήταν πίσω από τον Glock.

Ο Raikkonen δεν είχε την ευκαιρία να προσπαθήσει προσπέρασμα, αφού ο Glock έβαλε τα μαλακά ελαστικά, με οριακά καύσιμα, μόλις 6.9’’ ήταν το pit stop του!

Στο μεταξύ, ο Button ήταν 15.6’’ μπροστά από τον Trulli.

Στον επόμενο γύρο, ο Button ήταν πίσω από τον Massa κι ήταν έτοιμος να του ρίξει γύρο.

Στον 36ο γύρο, ο Button πέρασε τον Massa έχοντας σχεδόν 17’’ διαφορά από τον Trulli, ενώ τον ενημέρωναν πως έπρεπε να μπει στα pits.

Πραγματικά, ο Button μπήκε στον 37ο γύρο, βάζοντας τη σκληρή γόμα, ενώ ο Hamilton ήταν κι αυτός στα pits όπως κι ο Trulli. Οι 3 οδηγοί βγήκαν με τη σειρά που μπήκαν, Button, Trulli, Hamilton, όμως, είχαν βρεθεί σε μία περίεργη κατάταξη.

Vettel, Button, Raikkonen, Trulli, Barrichello, Hamilton, Rosberg, Piquet ήταν οι 8 πρώτοι και χαμένος ήταν φυσικά ο Hamilton.

Ο Vettel ήταν 11,5’’ μπροστά από τον Button, ενώ ο Raikkonen έκανε τον ταχύτερο προσωπικό γύρο του.

Ο Vettel έμεινε λίγο στην πίστα, μόλις ένα γύρο. Ο Vettel έβαλε χρησιμοποιημένα ελαστικά κι ο Vettel ήταν στην 3η θέση, πίσω από τον Raikkonen. Ο Φιλανδός χρωστούσε ένα ακόμα pit stop. Ο Button ήταν καθ’ οδόν για την τρίτη νίκη της χρονιάς.

Πλέον η κατάταξη ήταν Button, Raikkonen, βέττελν, Trulli, Barrichello, Hamilton, Rosberg, Piquet. Ο Barrichello έπρεπε να κάνει ένα ακόμα pit stop, λίγο πριν το τέλος του αγώνα, κάτι που σήμαινε πως ο Hamilton θα ήταν μπροστά απ'τον Barrichello.

Στον 42ο γύρο, ο Piquet μπήκε για τον ανεφοδιασμό του, με τον Glock να παίρνει την 8η θέση.

Ο Raikkonen μπήκε για τον ανεφοδιασμό του 13 γύρους πριν το τέλος κι έμεινε μέσα 9,1’’!!!!

Ο Raikkonen κατάφερε να βγει πίσω από τον Glock και τον πέρασε στη στροφή 3!

Η κατάταξη πλέον ήταν Button, Vettel, Trulli, Barrichello, Hamilton, Raikkonen, Glock, Rosberg αφού ο Rosberg μπήκε για τον 2ο ανεφοδιασμό του 12 γύρους πριν το τέλος.

Στην κορυφή, ο Button έμοιαζε αχτύπητος, 12.7’’ μπροστά από τον Vettel, που ήταν ελάχιστα μπροστά από τους Trulli, Barrichello.

Ο τελευταίος δεν είχε βάλει ακόμα τα σκληρά ελαστικά. Μπήκε για την αλλαγή αυτή στον 47ο γύρο.

Ο Barrichello βγήκε μπροστά από τον Raikkonen, στην 5η θέση.

Η κατάταξη λίγο πριν από το τέλος ήταν Button, Vettel, Trulli, Hamilton, Barrichello, Raikkonen, Glock, Alonso.

Με 4 γύρους να μένουν για το τέλος του αγώνα, ο Trulli δεν είχε εγκαταλείψει την προσπάθεια για τη 2η θέση, ενώ ο Raikkonen προσπαθούσε να μείνει μπροστά από τον Glock.

Τελικά, τίποτα δεν άλλαξε μέχρι και το τέλος του αγώνα.

Πηγή : f1net.gr

Αποσυνδεδεμένος iceman

  • *GF Pervert*
  • *****
  • Υπουργείο Πολιτισμού
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 10017
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 238
  • -Έλαβε: 1346
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #113 στις: Μαΐου 04, 2009, 07:33:47 μμ »
Moto GP

 

Ο Ρόσι, η τουαλέτα και τα βεγγαλικά

"El Classicο" είχαν χαρακτηρίσει οι Ισπανοί την αναμέτρηση του Ντάνι Πεδρόσα με τον Χόρχε Λορένθο στη Χερέθ περίπου δώδεκα μήνες μετά την… ατυχή συνύπαρξη τους στο βάθρο. Τότε τους είχε ενώσει τα χέρια στο βάθρο ο βασιλιάς Χουάν Κάρλος.

Ο κάτοχος του στέμματος της Ισπανίας δεν βρισκόταν εκεί φέτος και δράση ανέλαβε ο κάτοχος του τίτλου στο MotoGP, o Βαλεντίνο Ρόσι.

Ο Ιταλός εξασφάλισε την έβδομη νίκη του στη συγκεκριμένη πίστα και εκτός από τη στάση που έκανε για να ανάψουν τα βεγγαλικά πίσω του (σ.σ. όπως κάνει παραδοσιακά ο νικητής), έκανε και μία δεύτερη για να πάει στην τουαλέτα.

Φέτος συμπληρώνονται δέκα χρόνια από την εκτέλεση του αγαπημένου του σκετς. Τότε, στιγμές μετά την κατάκτηση της νίκης (στα 250cc με την Aprilia) είχε κατέβει από τη μοτοσικλέτα και είχε τρέξει να μπει σε μία χημική τουαλέτα για τους θεατές!

Το ίδιο έκανε και την Κυριακή (3/5) και όπως και το 1999, έτσι και τώρα αποθεώθηκε από τους περίπου 120.000 θεατές. Αυτό το σκετς το έχει χαρακτηρίσει ως το αγαπημένο του.

Η εκκίνηση
Οι Ισπανοί πηγαίνουν πάντα γρήγορα στο σπίτι τους. Αυτό έκανε και ο περσινός νικητής Ντάνι Πεδρόσα και από την τρίτη θέση ξεπήδησε στην πρώτη με τον Κέισι Στόνερ να διατηρεί τη δεύτερη και τον poleman Χόρχε Λορένθο να πέφτει τρίτος.

Ο Ρόσι δεν κέρδισε θέση, αλλά δεν έχασε θέση. Ακολούθησε τους πρώτους τρεις και γύρο με το γύρο ξεπέρασε τους προπορευόμενους Λορένθο (στον 2ο γύρο) και Στόνερ (στον 7ο γύρο).

Στον 16ο γύρο έφτασε τον Πεδρόσα και τον προσπέρασε και στη συνέχεια άρχισε να αναπτύσσει διαφορά. Ο Πεδρόσα είθισται όταν έχει "καθαρή" πίστα μπροστά του να μεγαλώνει τη διαφορά από το δεύτερο. Πιθανότατα οι πόνοι από τους συνεχόμενους τραυματισμούς του δεν τον άφησαν να ακολουθήσει αυτή την τακτική.

"Ήθελα να κερδίσω, αλλά γνώριζα ότι θα ήταν πολύ δύσκολο γιατί ο Βαλεντίνο ήταν πολύ γρήγορος την Παρασκευή (1/5). Οπότε έκανα τον αγώνα μου. Μετά τα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε τον χειμώνα, είναι απίστευτο το ότι ανέβηκα στο βάθρο", υπογράμμισε ο Πεδρόσα που τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον Ρόσι.

Η έξοδος του Χόρχε Λορένθο μας στέρησε τη δυνατότητα από το να απολαύσουμε μία μάχη σώμα με σώμα με τον Στόνερ για την τρίτη θέση. Τέσσερις γύρους πριν από τον τερματισμό ο αναβάτης από τη Μαγιόρκα που θα γιορτάσει τη Δευτέρα (4/5) τα 22α γενέθλια του, έπεσε και… έχασε και την πρώτη θέση στο βαθμολογικό πίνακα. Στο βάθρο ανέβηκε ο Στόνερ για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Χερέθ!

Τέταρτος τερμάτισε ο Γάλλος Ράντι ντε Πουνιέ και το "κουνελάκι" του Playboy ήταν το πρώτο που τον συνεχάρη. Αυτό είναι το καλύτερο πλασάρισμα του πρώην ποδοσφαιριστή από τότε που πήγε στην ομάδα του Λούτσιο Τσεκινέλο.

Πανηγυρισμοί και στο μποξ της Hayate Kawasaki με τον Μάρκο Μελάντρι να τερματίζει πέμπτος. Ανάσταση για τη νεοσυσταθείσα ομάδα, ανάσταση και για τον μικρόσωμο Ιταλό που δείχνει ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει στον 100ο αγώνα του στο MotoGP.

Ο Βαλεντίνο Ρόσι θα διεκδικήσει σε δύο εβδομάδες στο Λε Μαν την 99η νίκη στην καριέρα του. Στη συγκεκριμένη πίστα είχε ισοφαρίσει πέρυσι το ρεκόρ νικών του Ισπανού Άνχελ Νιέτο.

H τελική κατάταξη
1.Βαλεντίνο Ρόσι Fiat Yamaha 45:18.557
2.Ντάνι Πεδρόσα Repsol Honda +2.700
3.Κέισι Στόνερ Marlboro Ducati +10.507
4.Ράντι ντε Πουνιέ LCR Honda +31.893
5.Μάρκο Μελάντρι Hayate Kawasaki +33.128
6.Κόλιν Έντουαρντς Tech 3 Yamaha +34.128
7.Λόρις Καπιρόσι Rizla Suzuki +34.421
8.Αντρέα Ντοβιτσιόζο Repsol Honda +34.625
9.Τόνι Ελίας Gresini Honda +42.689
10.Κρις Βερμιούλεν Rizla Suzuki +45.183
11.Σέτε Τζιμπερνάου Grupo Hernando Ducati +48.192
12.Γιούκι Τακαχάσι Scot Honda +51.875
13.Τζέιμς Τόσελαντ Tech 3 Yamaha +53.683
14.Άλεξ ντε Άντζελις Gresini Honda +53.941
15.Νίκι Χέιντεν Marlboro Ducati +1:01.237
16.Νικολό Κάνεπα Pramac Ducati +1:10.896

Εγκατέλειψαν
Χόρχε Λορένθο Fiat Yamaha 23ος γύρος
Μίκα Κάλιο Pramac Ducati 12ος γύρος

Βαθμολογία
1.Βαλεντίνο Ρόσι 65
2.Κέισι Στόνερ 54
3.Χόρχε Λορένθο 41
4.Ντάνι Πεδρόσα 41
5.Αντρέα Ντοβιτσιόζο 30
6.Κόλιν Έντουαρντς 26
7.Ράντι ντε Πουνιέ 24
8.Μάρκο Μελάντρι 23

Πηγή : sport24

Αποσυνδεδεμένος iceman

  • *GF Pervert*
  • *****
  • Υπουργείο Πολιτισμού
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 10017
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 238
  • -Έλαβε: 1346
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #114 στις: Μαΐου 18, 2009, 02:59:20 πμ »
Moto GP



Νικητής ο Λορένθο στο Λε Μαν

Ο Χόρχε Λορένθο με μία εξαιρετική τακτική και συνετή οδήγηση πήρε μία εύκολη νίκη στο Γκραν Πρι της Γαλλίας και αναρριχήθηκε στην 1η θέση της βαθμολογίας, αφήνοντας πίσω του, τους Βαλεντίνο Ρόσι και Κέισι Στόνερ.

Ο Λορένθο ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στην πίστα του Λε Μαν, αφού από τον 1ο γύρο πήρε την πρωτοπορία, την οποία και διατήρησε μέχρι το... πέσιμο της καρό σημαίας, αφήνοντας πίσω του τον Μάρκο Μελάντρι για 17,710 δευτερόλεπτα!!!

Η νίκη στη Γαλλία, ήταν η 2η για τον Ισπανό αναβάτη μέσα στη σεζόν μετά την επικράτηση και στην Ιαπωνία και πλέον, βρίσκεται στην 1η θέση της βαθμολογίας με 65 βαθμούς, ενώ ακολουθούν οι Βαλεντίνο Ρόσι και Κέισι Στόνερ που ισοβαθμούν με 65 βαθμούς.

Ο αγώνας

Από την 1η θέση της εκκίνησης ξεκίνησε ο Ντάνι Πεδρόσα, ενώ ο Χόρχε Λορένθο εκκίνησε στη 2η θέση για να κλείσουν την τετράδα, οι Κέισι Στόνερ και Βαλεντίνο Ρόσι.

Η εκκίνηση του Λορένθο ήταν εκπληκτική, καθώς κατάφερε από τον 1ο γύρο να μπει μπροστά στην κούρσα και να αυξάνει συνεχώς το προβάδισμά του΄.

Στις πίσω θέσεις, οι υπόλοιποι αναβάτες αντιμετώπιζαν προβλήματα με το βρεγμένο οδόστρωμα και δεν μπορούσαν να κερδίσουν από τις μοτοσυκλέτες τους το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Μάλιστα στη συνέχεια, η πίστα του Λε Μαν άρχισε να... στεγνώνει, με αποτέλεσμα οι μηχανικοί των ομάδων να τα βρίσκουν δύσκολα αναφορικά με τις ρυθμίσεις που έπρεπε να κάνουν σε κάθε μοτοσυκλέτα.

Η μεγάλη απογοήτευση δεν ήταν άλλη από τον Βαλεντίνο Ρόσι που δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει καλή εμφάνιση στον 4ο αγώνα της χρονιάς, καθώς αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα με την Yamaha του, με αποτέλεσμα να μπει στα πιτς για να αλλάξει 3 φορές μηχανή, είχε ένα ατύχημα και μία ποινή, και φυσικό ήταν ο αγώνας του να καταστραφεί και να τερματίσει στην τελευταία θέση.

Στα θετικά του αγώνα, ήταν η παρουσία στο πόντιουμ για πρώτη φορά μετά το 2007 του Μάρκο Μελάντρι (2ος), καθώς η απόδοση του Ιταλού όσο περνούσε ο αγώνας βελτιωνόταν, ενώ στην 3η θέση τερμάτισε ο Ντάνι Πεδρόσα, ο οποίος πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο.

Στην 5η θέση τερμάτισε ο Κέισι Στόνερ πραγματοποιώντας άσχημη εμφάνιση, αλλά κατάφερε να πάρει τους βαθμούς που θα τον διατηρήσουν ψηλά στη βαθμολογία, ενώ ο συμπατριώτης του, Κρις Βερμιούλεν κατέλαβε την 6η θέση.

Την 8άδα έκλεισαν, ο πολύπειρος Κόλιν Έντουαρντς (7ος) και ο Λόρις Καπιρόσι (8ος) από τον οποίο ο φίλαθλος κόσμος του Moto GP περιμένει πολλά περισσότερα.

Ο 5ος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στην Ιταλία στις 31 Μαΐου.

Αποτελέσματα του Γαλλικού Γκραν Πρι

1. Χ. Λορέθο (Ισπανία) 47'52.678
2. Μ. Μελάντρι (Ιταλία) + 17.710
3. Ν. Πεδρόσα (Ισπανία) + 19.893
4. Α. Ντοβιτσιόζο (Ιταλία) + 20.455
5. Κ. Στόνερ (Αυστραλία) + 30.539
6. Κ. Βερμιούλεν (Αυστραλία) + 37.462
7. Κ. Έντουαρντς (Η.Π.Α.) + 40.191
8. Λ. Καπιρόσι (Ιταλία) + 45.421
9. Τ. Τόσελαντ (Μεγάλη Βρετανία) + 50.307
10. Τ. Ελίας (Ισπανία) + 53.218
11. Α. Ντε Άντζελις (Σαν Μαρίνο) + 53.550
12. Ν. Χέιντεν (Η.Π.Α.) + 56.647
13. Γ. Τακαχάσι (Ιαπωνία) + 56.688
14. Ρ. Ντε Πουνιέ (Γαλλία) + 1'11.299
15. Ν. Κανέπα (Ιταλία) + 1'15.385
16. Β. Ρόσι (Ιταλία) + 2 γύρους
Εγκατέλειψε στο 17ο γύρο ο Μ. Κάλιο (Φινλανδία)

Η βαθμολογία

1. Χ. Λορέθο (Ισπανία) 66
2. Β. Ρόσι (Ιταλία) 65
3. Κ. Στόνερ (Αυστραλία) 65
4. Ν. Πεδρόσα (Ισπανία) 57
5. Μ. Μελάντρι 43
6. Α. Ντοβιτσιόζο (Ιταλία) 43
7. Κ. Έντουαρντς (Η.Π.Α.) 35
8. Κ. Βερμιούλεν (Αυστραλία) 31
9. Λ. Καπιρόσι (Ιταλία) 27
10. Ρ. Ντε Πουνιέ (Γαλλία) 26
11. Τ. Ελίας (Ισπανία) 21
12. Α. Ντε Άντζελις (Σαν Μαρίνο) 20
13. Τ. Τόσελαντ (Μεγάλη Βρετανία) 17
14. Μ. Κάλιο (Φινλανδία) 16
15. Ν. Χέιντεν (Η.Π.Α.) 9
16. Σ. Τζιμπερνάου (Ισπανία) 8
17. Γ. Τακαχάσι (Ιαπωνία) 8
18. Ν. Κανέπα (Ιταλία) 3

Αποσυνδεδεμένος iceman

  • *GF Pervert*
  • *****
  • Υπουργείο Πολιτισμού
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηνύματα: 10017
    • Προφίλ
  • Χυσίματα
  • -Έριξε: 238
  • -Έλαβε: 1346
Απ: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
« Απάντηση #115 στις: Μαΐου 31, 2009, 08:21:37 μμ »
Μοto GP

GP Ιταλίας - Ο Στόνερ νικητής

Ο Κέισι Στόνερ κατάφερε να κατακτήσει το GP Ιταλίας αφήνοντας τρίτο τον Βαλεντίνο Ρόσι. Οι Ιταλοί για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια είδαν κάποιον μη συμπατριώτη τους να κατακτά το GP με τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή να φτάνει στην καρό σημαία μετά από μία εκπληκτική προσπάθεια.

Ο Στόνερ έδειξε τις διαθέσεις του από την αρχή καθώς με μία τρομερή εκκίνηση πέρασε σαν σταματημένο τον Χόρχε Λορένθο και έπειτα άνοιξε το γκάζι για τη νίκη στην Ιταλία.

Ο Αυστραλός αναβάτης της Ducati τερμάτισε ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Ισπανό με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να μένει τρίτος στον εντός έδρας αγώνα γι αυτόν.

Ο "γιατρός" αν και στο βρεγμένο οδόστρωμα οδηγούσε την κούρσα στη συνέχεια έχασε έδαφος με τα στεγνά ελαστικά και τελικά μετά από ένα λάθος στον τελευταίο γύρο έμεινε πολύ πίσω από τις πρώτες θέσεις.

Στην πρώτη θέση για κάποιους γύρους βρέθηκε και ο Λόρις Καπιρόσι σε ένα συναρπαστικό GP αντάξιο του ονόματος του Moto GP.

Η κατάταξη

1 Στόνερ Ducati 23 45:41.894 25
2 Λορένθο Yamaha 23 +1.001 20
3 Ρόσι Yamaha 23 +2.076 16
4 Ντοβιτσιόζο Honda 23 +2.129 13
5 Καπιρόσι Suzuki 23 +3.274 11
6 Έντουαρντς Yamaha 23 +24.451 10
7 Τόσλαντ Yamaha 23 +25.621 9
8 Ντε Πουνιέ Honda 23 +26.046 8
9 Κανέπα Ducati 23 +31.815 7
10 Βερμιούλεν Suzuki 23 +34.814 6
11 Μελάντρι Kawasaki 23 +35.090 5
12 Χέιντεν Ducati 23 +39.122 4
13 Κάλιο Ducati 23 +52.462 3
14 Ελίας Honda 23 +52.478 2
15 Ντε Άντζελις Honda 22 +1 γύρος 1
Πεντρόσα Honda 12 Εγκατέλειψε -
Τακαχάσι Honda 10 Εγκατέλειψε -