Είχε γεννηθεί στην Τουσόν από μάνα εκατό τοις εκατό Τσερόκι και πατέρα περιπλανόμενο μεροκαματιάρη καθ' οδόν προς το πουθενά. Η μάνα κρατούσε ένα φαγάδικο για φορτηγά, ο πατέρας έκανε μια στάση να φάει μια μπριζόλα χωρίς κόκαλο και γαρνιτούρα.
Η μάνα της μόλις είχε συνέλθει από μια δυσάρεστη ιστορία, μπερδεμένη αρχή, απογοητευτική κατάληξη. Η μάνα της εισέπραξε το κρεβάτι. Και τη γαρνιτούρα. Εννιά μήνες αργότερα γεννήθηκε η Μάργκαρετ Ανι Τζέσι: μαύρα μαλλιά, ξανθό δέρμα, καταδικασμένη να ζήσει μέσα στη φτώχεια. Είκοσι τρία χρόνια αργότερα, κάτω από τις συνδυασμένες φροντίδες της Μις Κλαιρόλ και του Μπέρλιτς, με όνειρα διαμορφωμένα από το Βογκ και τον άγριο αγώνα της επιβίωσης, η Μάργκαρετ Ανι Τζέσι είχε απαλλαγεί από τις περιττές συλλαβές. 'Ηταν πια η Μάγκι.
Γάμπες μακριές, λεπτές, χυτές. Γοφοί τονισμένοι λίγο, όσο χρειάζεται για να γεννήσουν στο μυαλό των ανδρών αυτή την ειδική σκέψη: να βάλουν τα χέρια τους γύρω τους. Κοιλιά επίπεδη, γυμνασμένη. Μέση σφιχτή, λαξευτή, μια μέση που αναδεικνύεται με οποιοδήποτε ρούχο, από τις τυρολέζικες φούστες ως το παντελόνι ντίσκο. Στήθος ελάχιστο - ρόγες μυτερές, αλλά σrήθος ελάχιστο σαν πόρνη πολυτελείας (αν πιστέψουμε τον Ο' Χάρα) -κι από πιασίματα μηδέν.. ξέχνα τα ψαχνά, μωρό μου, η καυτή δράση είναι αλλού. Λείος λαιμός λαξευμένος από το Μιχαηλ Αγγελο, σαν κολώνα, περήφανος. Κι αυτό το πρόσωπο.
Προτεταμένο σαγόνι, ίσως υπερβολικά επιθετικό, αν όμως είχες κόψει κι εσύ τόσα απλωμένα χέρια, τότε θα βλέπαμε γλύκα μου... Μικρό στόμα, πεταχτό κάτω χείλος, έτοιμο για δάγκωμα, ένα κάτω χείλος γεμάτο μέλι, έτοιμο ν' ανοίξει, έτοιμο για περιπέτειες. Μια μύτη που ρίχνει το σωστό είδος σκιάς, λεπτά ρουθούνια, σφραγίδα ποιότητας - αετίσια αριστοκρατική, κλασική κι όλα τα παρόμοια. Μήλα με έντονες και γυμνές γραμμές σαν τοπίο με λόφους ύστερα από δέκα χρόνια ανοιχτής θάλασσας, μήλα που ρουφάνε το σκοτάδι σαν στενοί ίσκιοι, σκοτεινά κάτω από το τεντωμένο δέρμα, εντυπωσιακά μήλα, ολόκληρο το πρόσωπο. Σχιστά, λοξά μάτια, η κληρονομιά των Τσερόκι, μάτια που σε γυρίζουν πίσω την ώρα που προσπαθείς να μπεις μέσα τους, σαν κάποιος να σε κοιτάζει από την κλειδαρότρυπα τη στιγμή που βάζεις το μάτι σου, βρώμικα μάτια στην πραγματικότητα, μάτια που λένε έλα και πάρτο.
Μαλλιά ξανθά, πλούσια μαλλιά με μπούκλες που τυλίγονται και πέφτουν πίσω κυματιστές οτο παλιό στυλ των Γκίμπσον Γκερλ που πάντα αρέσουν στους άντρες. 'Οχι η ριχτή κάσκα από γλιστερό πλαστικό, όχι τα περίεργα οικοδομήματα των περίτεχνων κομμώσεων, ούτε τα σιδερωμένα ίσια μαλλιά των ντισκοτέκ, σαν σπαγέτι νούμερο 3. Μαλλιά όπως τα ονειρεύεται ένας άντρας για να χώσει τα δάχτυλά του στη βάση του λαιμού και να τραβήξει κοντά του αυτό το πρόσωπο.
'Ενας ζωντανός μηχανισμός, μια γυναίκα λειτουργική, ένα σύστημα σε απόλυτη ετοιμότητα, οπλισμένο με απαλότητα και συγκεκριμένα κίνητρα.