Φίλε μου, για να μην παρεξηγηθώ, αντιπαρέβαλα το ανθρώπινο στο γκομενικο επίπεδο. Στα ανθρώπινο το ξεκαθάρισα , τις βλέπω και εγώ όλες ίδιες, ως άτομα ίσης αξίας, εγγενούς, αδιαμφισβήτητης. Μακριά από μενα οποιαδήποτε υπόνοια περί σεξισμού. Γκομενικά όμως, πως να το κάνουμε, καθένας έχει τις προτιμήσεις του. Σε αυτόν τον τομέα δεν τις «αγαπάμε» όλες το ίδιο, έτσι δεν ειναι? Εσυ δηλαδή είσαι ο καλός μύλος που όλες τις αλέθει? Αυτο είπα και τίποτα παραπάνω. Εσείς ανοίξατε κοινωνιολογική συζήτηση επί ζητημάτων που ΔΕΝ έθεσα εγώ. Εγώ εξέφρασα απλώς το θαυμασμό μου για τις Αλβανίδες. Ειναι τόσο κακό αυτο?? Τώρα σε ο τι αφορά τη δεκαετία του 50. Ας γίνω σαφέστερος. Προφανώς, και δεν νοσταλγώ εκείνη την εποχή νομικά και θεσμικά. Από τη στιγμή που οι γυναίκες υφίσταντο νομικούς αποκλεισμούς από θέσεις εργασίας φέρ είπειν, ή στερούνταν εγγυήσεις οικογενειακού δικαίου, σαφώς και θα διαφωνούσα! Εγώ και πάλι αναφέρθηκα σε έναν συγκεκριμένο ανθρωποτυπο της εποχής, της Γυναίκας Αφεντρας του οίκου της, που συχνά διαφέντευε τη φαινομενική κεφαλή του σπιτιού, της Αγρότισσας που με τα δουλεμένα χέρια της έστιβε την πέτρα, της Μανας και Νοικοκυρας που κρατούσε όρθια την οικογένεια. Έχω γνωρίσει τέτοιες γυναίκες, ακόμα και σήμερα, στην ελληνική επαρχία, και σε πληροφορώ πως μόνο δυσαρεστημένες με τη ζωή τους δεν ειναι, ούτε υφίστανται την παραμικρή καταπίεση. Εγώ σε αυτά επικεντρώθηκα και όχι σε άλλες τυχόν αρνητικές πτυχές των εποχών εκείνων. Επίσης, το ξαναγράφω, δεν ξεκίνησα εγώ αυτήν την άκαιρη κοινωνιολογική συζήτηση που οδήγησε στην πατριαρχία και στις ταυτότητες φύλου από έτερο συναγωνιστή! Εγώ ο δόλιος εξύμνησα τις Αλβανίδες Αφεντρες ! Αυτο ήταν το έγκλημα μου!