Πού είναι το κακό με αυτή την αξιολόγηση? Δε θα έπρεπε να υπάρχουν κάποια κριτήρια βάσει των οποίων να εργάζεται κάποιος ως καθηγητής? Έχουν ξεσηκωθεί όλοι οι ψευτο-επαναστάτες που κατηγορούν το σύστημα παιδείας και βάλλουν εναντίον μιας προσπάθειας βελτίωσής του. Δε λέω πως το σύστημα παιδείας είναι καλό, είναι όντως σάπιο. Έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής και τα λοιπά. Όμως ξεσηκώθηκαν αρχικά οι "κύριοι καθηγητές", επειδή από 4ωρα και 5ωρα που δούλευαν κάθε μέρα και άραζαν 2 βδομάδες Χριστούγεννα - Πάσχα και 2 μήνες το καλοκαίρι, ενώ όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι δικαιούνται 1 μήνα ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ετήσια άδεια, τώρα είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν, άκουσον άκουσον, 8ωρο... 8ωρο σαν όλους τους άλλους, που πολλές φορές δουλεύουν υπερωρίες και μάλιστα απλήρωτες. Και τώρα ξεσηκώνονται ξανά, επειδή επιτέλους γίνεται ένα ξεσκαρτάρισμα στους καθηγητές. Στο κάτω κάτω, όποιος είναι καλός καθηγητής, δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Και μην πει κανείς ποιος είναι ικανός να είναι καθηγητής και ποιος όχι, υπάρχουν συγκεκριμένα αντικειμενικά κριτήρια όπως και για καθετί (επιβολή πειθαρχίας με οποιονδήποτε ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ τρόπο, όρεξη για δουλειά, κάποιο επίπεδο καλλιέργειας και γνώσεων). Γιατί όποιος δε διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά να πληρώνεται από τους φορολογούμενους πολίτες ως καθηγητής?
Τι σχέση έχει αυτό με το site ότι να ναι
Η παρομοίωση μεταξύ τρόπου αξιολόγησης εκπαιδευτικών - μαθητών στο 1ο βίντεο είναι εντελώς αβάσιμη. Κατ'αρχάς, το κράτος προσπαθεί να "κόψει" χρήματα από την παιδεία, όπως και από όλους τους άλλους τομείς. Αν μένουν στην ίδια τάξη 5 μαθητές από κάθε τμήμα και υποθέσουμε πως σε κάθε τάξη ενός σχολείου υπάρχουν 4 τμήματα(κατά μέσο όρο υπάρχουν 4 ή 5 τμήματα), σημαίνει πως θα μένουν 20 μαθητές σε κάθε τάξη. 20 μαθητές είναι ένα τμήμα + τα 4 τμήματα της μικρότερης τάξης που προάγονται, μας κάνει 5 τμήματα, δηλαδή 1 ολόκληρο τμήμα παραπάνω. Θα ήθελαν οι κυβερνώντες, εφόσον προσπαθούν να μειώσουν το κόστος της δημόσιας παιδείας, να επιβαρυνθούν με βιβλία και ώρες καθηγητών για 1 παραπάνω τμήμα? Δε νομίζω.
Επίσης, πιστεύεις πως στους 4 εκπαιδευτικούς είναι ικανοί στο επάγγελμά τους και οι 4? Το ποσοστό 1/4 είναι ευστοχότατο. 1/4 των εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα. Πάρε σαν παράδειγμα τα δικά σου μαθητικά χρόνια και θυμήσου πόσοι από τους καθηγητές στο σχολείο σου ήταν ικανοί να διδάξουν και δεν έρχονταν στο σχολείο για να κάνουν αγγαρεία μερικές ώρες και να φύγουν με το μισθό του δημοσίου υπαλλήλου στην τσέπη, που όσο πενιχρός κι αν ήταν, ήταν σίγουρος κάθε μήνα, μέχρι να φτάσουν στην ηλικία της συνταξιοδότησης, χωρίς μάλιστα να κουραστούν και πολύ, δουλεύοντας 5 μέρες τη βδομάδα, 4-5 ώρες την ημέρα.
Φυσικά το να απολυθούν το 75% των καθηγητών και να μην αντικατασταθούν, θα ήταν χαζό εκ μέρους αυτών που παίρνουν τις αποφάσεις. Η λογική λέει πως το 25% που θα παραμείνει πρέπει να εργάζεται πλήρες 8ωρο και για τις υπόλοιπες διδακτικές ώρες να προσληφθούν εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα δουλεύουν κι εκείνοι 8ωρο.
Κλασική περίπτωση μίσους εναντίον δημοσίων - τεμπέληδων υπαλλήλων όπως πχ οι καθηγητές .
Κλασικό κόμπλεξ του τύπου τεμπελιάζουν γιατί δουλεύουν 4ωρα , έχουν πασχα , καλοκαίρι , χριστούγεννα κλπ και επειδή εμείς δεν έχουμε ας διαλύσουμε το κλάδο .
Μερικες επισημάναεις μόνο μήπως και γίνει κατανοητή η πλάνη .
- Η εργασία με παιδιά και η διδασκαλία δεν είναι φάμπρικα ούτε μπορεί να γίνει επι 8ωρης η 12ωρης βασης όπως στον ιδιωτικό τομέα γιατί απλά η γνώση δεν απορροφάται με αυτό το τρόπο , ειδικά στις μικρές ηλικίες . Επιπλέον , οι δάσκαλοι αναπληρώνουν τις υπόλοιπες ώρες , είτε διαβάζοντας οι ίδιοι είτε διορθώνοντας γραπτά είτε ετοιμάζοντας άλλου είδους διοικητικές εργασίες .
- Οι περίφημες διακοπες το καλοκαίρι , έχουν ιστορικό βάθος σε μια εποχή που η διδασκαλία οργανωνόταν βάσει των γεωργικών εργασιών ( θερισμός κλπ ) μιας και οι μαθητές κάθε ηλικίας εργάζονταν .
Αλήθεια , στην Ελλάδα οι περιβαντολογικές συνθήκες επιτρέπουν το σχολείο μέχρι τον Ιούλιο ; Έτσι για να μην νιώθουν κόπμπλεξ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα ;
Έλλειψη ταξικής συνείδησης είναι αναμενόμενη αλλά η προπαγάνδα των ΜΜΕ έχει πετύχει το σκοπό της που είναι ο κοινωνικός αυτοματισμός και η μια επαγγελματική τάξη να είναι εναντίον της άλλης .
Τέλος ας αναρωτηθούμε ... Γιατί φίλε μου δεν πήγες να γίνεις και εσύ δάσκαλος και να "κάθεσαι" σαν τεμπέλης να ξεκουράζεσαι και να πληρώνεσαι ;
Μήπως επειδή είναι βαριά η ευθύνη και το τρέξιμο και το ξέρεις κατά βάθος ;
Περί της αξιολόγησης ... Γνωρίζουμε όλοι ότι αποτελεί απλως ένα επιχείρημα για να απολυθούν άνθρωποι και να είναι η κοινωνία εναντίον τους . Δεν το ξέρουμε μήπως ;
Αγαπητέ φίλε που μισείς τους εκπαιδευτικούς τόσο πολύ . Μην ανησυχείς . Η πολιτικοί που σου ενστάλαξαν μέσα σου το μίσος θα εκμεταλλευτούν κάθε σταγόνα του και θα δεις τους μισητούς δασκάλους απολυμένους . Το θέμα είναι το δικό σου παιδί ... θα έχει σωστή παιδεία ;
Ααα , ξέχασα .. ΔΕΝ είμαι δασκαλος ή εκπαιδευτικός . Οι γνώσεις μου προέρχονται απο πολύ καλούς μου φίλους και τους οποίους δεν μισώ επειδή εγω απολύθηκα .