Ξέχασες το κωδικό; Κάνε εγγραφή!

Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Lia

Σελίδες: [1] 2 3 ... 6
1
Πόδια - Webfinds / *** Βeautiful Pearls & Diamonds nails ***
« στις: Ιουλίου 11, 2013, 11:47:19 πμ »
*** Cute & Beautiful Toes ***
                       




     
     
     
     

2
..εκει που δεν εχω επισκεφτει ποτε ποτε αλλα πολυ θα ηθελα
 ;D ας αρκεστουμε στην ουτοπια.
Εσεις που θα θελατε να πατε, που ειναι η επιθυμια η μεγαλη?   :) η που μπορει να εχετε παει, να μοιραστουμε εμπειριες, εικονες αν εχετε και θελετε να βαλετε, η να τις παρετε απο το net , να δουμε κατι που να αξιζει μια περιηγηση, εστω και εικονικα, εγω κι ετσι που παω με τη ψευδαισθηση νομιζω οτι ειναι καλα ε δηλ.  ::) ;D θα ηταν καλυτερα να ημουν εκει... :) :)
ειδικα στα 2 τελευταια  :-*


 :-*

 :-*

 :-*
City in the Sky

ιδανικη για ξεκουραση
οταν θα γινει ετσι



πολη που δε θα υπαρχει πλεον το κυκλοφοριακο

Clockwork city





3
α. Απεναντι σε ιερεις. Οπως μας εξηγει,πως εμεινε και κοιμαται στα παγκακια ενας εκπροσωπος απο ιερους χωρους, που ζητα 1 μοναστηρι, ;D εστω για φιλοξενια. Ζηταει καπου να κοιμηθει. Εστω 1 σπιτι να μην ειναι στους δρομους.Και δε του δινεται η ευκαιρια. Απο το 2:55 στο video αρχιζει η ιστορια του.
Με επιγνωση οτι ζει μια διαφορετικη ζωη απο τους αλλους, αλλα διωγμενος κι αυτος, μεσα στο συστημα που επικρατει. Που αν μη τι αλλο λεει πως ολοι οι ρασοφοροι δεν ειναι το ιδιο...Οπως αναφερει.Που ειναι τοσο κοντα στη πιο νεα γενια..αντιλαμβανεται ισως περισσοτερο τις δυσκολιες. Και λεει πως ενας ιερεας ειναι μαζι τους. Εσεις θα δινατε το σπιτι σας εστω για ενα χρονο? Ετσι για φιλοξενια σε κοσμο που δεν εχει στον ηλιο μοιρα. Θα μπορουσαν να βρεθουν τροποι?Ωστε κανεις να μην εξαθλιωνεται απο οποιο χωρο κι αν προερχεται.

β. Οταν υπαρχει ενας ολοκληρος κοσμος με ευπαθεις κοινωνικες ομαδες.

Πιστευετε πως θα ηταν σωστο οταν εχουμε 2 σπιτια που ενοικιαζουμε, ενα να μη το δινουμε να περασει μια οικογενεια αστεγων,εστω μια χρονια καλη? Ισως να διορθωνονταν καποια πραγματα ετσι. Αντεχετε να βλεπετε το κοσμο να ειναι στην εξαθλιωση τελευταια, σε σημειο να σερνεται,και το ενα σας σπιτι να μη το δινετε για πολυ λιγο διαστημα, σε εναν εστω αστεγο?Γιατι για οικογενεια μπορει να μη φτανει.Ειδικα με αυτη τη ζεστη,και σε καιρους ανυποφορου κρυου,δεν εχει που να μεινει, πεθαινει κοσμος διπλα μας επανω στα παγκακια. Αδυνατει να παρει βοηθεια απο οπου ειναι αυτη.




4
BDSM / - Ποιός ήταν και ποιο το έργο του Ντε Σαντ -
« στις: Ιουνίου 29, 2013, 02:11:55 μμ »



Μαρκήσιος ντε Σαντ: Μια τερατώδης όρεξη...



     

Έζησε έναν από τους πλέον πολυτάραχους βίους του αιώνα του. Γόνος οικογένειας με βαθιές ρίζες στην αριστοκρατία της νότιας Γαλλίας, σπούδασε σε μία από τις αυστηρότερες στρατιωτικές ακαδημίες εκείνης της εποχής, πολέμησε, τιμήθηκε για τα ανδραγαθήματά του, ταξίδεψε, προξένησε σεξουαλικά και άλλα σκάνδαλα, διώχθηκε από τις αρχές και κρατήθηκε, αρχικά σε φυλακή κι έπειτα σε άσυλο φρενοβλαβών, κυρίως λόγω της πεθεράς του που τον απεχθανόταν και ήθελε να τον εξαλείψει από προσώπου γης, κάτι που πέτυχε και λόγω των διασυνδέσεών της με το παλάτι.

Το όνομα αυτού: Μαρκήσιος ντε Σαντ (1740-1814).

Έγραψε χιλιάδες σελίδες συγκλονιστικής λογοτεχνίας, γεμάτες φιλοσοφικό στοχασμό, αστείρευτο χιούμορ, θάνατο και μπαρόκ όργια μοναδικής ομορφιάς και λεπτομερούς περιγραφής. Και εν τω μέσω όλων αυτών λουκούλλεια γεύματα και δείπνα που λάμβαναν χώρα σε απροσπέλαστα κάστρα, μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα, μέσα σε πυκνά δάση, απόκρημνες οροσειρές και απάτητα εδάφη.

Ένας σκασμός πολυτέλειας και αφειδούς κατανάλωσης κάθε είδους τροφίμων – προορισμένων να κατασιγάσουν την ακόρεστη, τερατώδη όρεξη των εξίσου τερατωδών μυθιστορηματικών χαρακτήρων του – παρελαύνει μπροστά από τον φαντασιακό οφθαλμό του αναγνώστη του, τροφοδοτώντας τον με ό,τι πιο ακραίο και άγριο μπορεί να προσφέρει ο ανθρώπινος νους.

Δεκάδες μπουκάλια εκλεκτού κρασιού Βουργουνδίας, συνοδευόμενα από τα πιο εκλεκτά εδέσματα: ελάφια και γουρουνόπουλα, φασιανοί και κουνέλια, παραγεμισμένα με τα πιο σπάνια φρούτα και μπαχαρικά – και όλα αυτά σε ποσότητες που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινο μέτρο, διότι ο άνθρωπος δεν ήταν ποτέ το μέτρο του θεϊκού μαρκήσιου.

Αντιθέτως, γι' αυτόν, ο άνθρωπος ήταν υπερβολικά λίγος για να αναλάβει την τυχαιότητα της ύπαρξής του και να τη μετουσιώσει σε καθαρή απόλαυση δίχως θεολογικά βαρίδια και ηθικές αλυσίδες.

Το ίδιο ισχύει και για την όρεξή του, σεξουαλική ή στομαχική: μπροστά στην ακόρεστη πείνα που καθοδηγεί τους χαρακτήρες του προς κάθε είδους απόκλιση και διαστροφή – πράγμα για το οποίο χρειάζονται αστείρευτες δυνάμεις – η όρεξη του κοινού ανθρώπου της κοινής λογικής φαντάζει αδιανόητα ασήμαντη.

Μία «χορταστική» γεύση από τις λογοτεχνικο-γαστριμαργικές ακροβασίες του Μαρκήσιου μπορεί να πάρει ο αναγνώστης από το υπέροχα μεταφρασμένο στα ελληνικά έργο του με τίτλο: Ζυστίν ή οι δυστυχίες της αρετής, το οποίο κυκλοφόρησε πέρυσι από τις εκδόσεις Νεφέλη σε εξίσου εκλεπτυσμένα ορεκτική έκδοση.

Πηγή: Μαρκήσιος ντε Σαντ: Μια τερατώδης όρεξη... | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/59638#ixzz2XbIfIkrc


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- "Ζυστίν ή οι δυστυχίες της αρετής"
.

Από τον πρόλογο-αφιέρωση του συγγραφέα στη φίλη του Κονστανς: 

Ναι, Κονστάνς, σε σένα απευθύνω αυτό το έργο. Παράδειγμα λαμπρό και συνάμα τιμή για το φύλο σου, συνδυασμός της πιο ευαίσθητης ψυχής με το πιο δίκαιο και φωτισμένο πνεύμα, εσύ μόνο δικαιούσαι να γνωρίσεις την απαλότητα των δακρύων που γεννά η ταλανισμένη αρετή.
Είμαι σίγουρος ότι εσύ που αποστρέφεσαι τα σοφίσματα της ελευθεριότητας και της αθρησκείας, που τα αντιμάχεσαι αδιάλειπτα με τις πράξεις και τα λόγια σου, δεν θα πτοηθείς από όσα τέτοια επιβάλλει αναγκαστικά, σ’ αυτά τα Απομνημονεύματα, το είδος των προσώπων που συνέθεσα.
Ούτε ο κυνισμός ορισμένων περιγραφών (που παρά ταύτα μετριάστηκαν όσο ήταν δυνατόν) θα σε τρομάξει επιπλέον. Η φαυλότητα είναι αυτή που, φο- βούμενη μήπως αποκαλυφθεί, φωνάζει για σκάνδαλα μόλις δεχθεί επίθεση. Η δίκη του Ταρτούφου έγινε από θρησκόληπτους. Εκείνη της Ζυστίν θα είναι έργο των ελευθέριων, δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία γι’ αυτό. Γνωρίζω όμως ότι τα κίνητρά μου, μόλις τα αποκαλύψεις, δεν πρόκειται να αποδοκιμαστούν από κανέναν. Η γνώμη σου αρκεί για να με δοξάσει, και οφείλω, εφόσον θα έχω τύχει της δικής σου εύνοιας, να αποκτήσω και την καθολική εύνοια ή να υπομείνω τις κάθε είδους λογοκρισίες.

Απώτερος στόχος αυτού του μυθιστορήματος (όχι και τόσο μυθιστόρημα όσο θα πίστευε κανείς) είναι κάτι αναμφίβολα καινοφανές. Η κυριαρχία της αρετής επί της φαυλότητας, η ανταμοιβή του αγαθού, η καταδίκη του κακού – ιδού η συνήθης εξέλιξη όλων των έργων αυτού του είδους, η οποία δεν μας είναι διόλου άγνωστη!

Το να παρουσιάζεις όμως τη φαυλότητα να θριαμβεύει παντού και την αρετή να θυσιάζεται στο βωμό των ίδιων των αρχών της, το να δείχνεις μια δύστυχη να παραδέρνει από βάσανο σε βάσανο, να γίνεται άθυρμα της ανοσιουργίας, χλεύασμα των ακόλαστων, στόχος των πιο βάρβαρων και τερατωδών ορέξεων, παραζαλισμένη από τα πιο τολμηρά και ευλογοφανή σοφίσματα, λεία της πιο πανούργας σαγήνης, των πιο ακαταμάχητων εκμαυλισμών, μην έχοντας κάτι άλλο να αντιτάξει στις τόσες δυστυχίες και συμφορές, μη διαθέτοντας άλλη δύναμη για να αποκρούσει την τόση διαφθορά, παρά μόνο μια ευαίσθητη ψυχή, ενδιάθετο πνεύμα και πολύ κουράγιο, κοντολογίς, το να αποτολμάς τις πιο παρακινδυνευμένες περιγραφές, να εκθέτεις τις πιο ασυνήθιστες καταστάσεις, να διατυπώνεις τα πιο φοβερά αξιώματα, να προσθέτεις τις πιο έντονες πινελιές, με μοναδικό σκοπό να αντλήσεις απ’ όλα αυτά ένα από τα σπουδαιότερα μαθήματα ηθικής που έχει δεχτεί ποτέ άνθρωπος – σημαίνει, και όλοι θα συμφωνήσουν σ’ αυτό, ότι φτάνεις στο στόχο σου ακολουθώντας ένα μονοπάτι που ελάχιστοι μέχρι σήμερα έχουν περπατήσει.

Πέτυχα, άραγε, Κονστάνς; Αρκεί ένα δάκρυ των ματιών σου για να επιβεβαιώσει το θρίαμβό μου; Όταν θα έχεις διαβάσει τη Ζυστίν απνευστί, θα πεις άραγε: «Ω, πόσο περήφανη για την αγάπη μου προς την αρετή με κάνουν αυτές οι απεικονίσεις του εγκλήματος! Πόσο μεγαλειώδης είναι μέσα στα δάκρυά της! Πόσο την εξωραΐζουν οι δυστυχίες!».

Ω Κονστάνς! Είθε να ξεστομίσεις αυτά τα λόγια και οι προσπάθειές μου να στεφθούν με επιτυχία.

Πηγή: Μαρκήσιος ντε Σαντ: Μια τερατώδης όρεξη... | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/59638#ixzz2XbHhyPpO

5
Άλλα φετίχ / Giantess fetish
« στις: Ιουνίου 19, 2013, 11:27:25 μμ »
Giantess fetish




 







     

6








 
     
     



Τα πιο γλυκα 1, 2 , 3, 7, 9  και το τελευταιο το 14  :-* μου βγαζουν φινετσα και περιποιηση

7
Τελευταια το
"Like a virgin" = "Σαν μια παρθενα" εδωσε μια μοδατη διασταση στην Ελλαδα, στο χωρο της τηλεθεασης

!
με ενα συμβολο συμφωνα με τις παραδοσεις και της χωρας μας -το νυφικο-,συμβολο της παραθενιας,της τοτε και οχι του σημερα, βαφει τα νυχια του κοκκινα,και βγαινει στη σκηνη.
Μεταμορφωνοντας ετσι τον εαυτο του,σε μια υπερβολικη διασταση σε τοσο κοσμο να παρακολουθει.Το αντρικο φυλο δινει τη διασταση του σε θελκτικη γυναικα. Βλεποντας την "εξελιξη" που προβαλλεται, να το θεσουμε διαφορετικα:-γιατι οχι και ο αντρας να μη μεταμορφωθει σε γυναικα -, μπροστα σε τηλεοπτικο κοινο, αντιγραφουμε πλεον,κι ετσι φτανει και σε μας
η συγκεκριμενη πανομοιοτυπη εκπομπη που ερχεται απο το εξωτερικο.Η περισσοτερη αποτυχια ειναι οι γυναικες που κανουν τον αντρα στη σκηνη, εκτος απο τη Μαντω η οποια κατι πιο πετυχημενο πηγε να κανει. ;D ...
Νομιζω οτι υπαρχει μια κινηση τελευταια να το σκεφτονται, γιατι οχι, και καποιοι αντρες της παρεας μου,και μαλιστα οι του εξωτερικου ειναι παντα πιο μπροστα μου λενε με επιχειρηματα, που δε με πειθουν. Και θεωρουν οτι σε καποια πραγματα ειμαστε πισω, καθως καποιοι αντρες ετσι κυκλοφορουν σε αλλες χωρες, και ειναι αντρες. Απλα εχουν την επιλογη και την ελευθερια να ντυνοντα και ετσι. Κι οχι επειδη δειλα βγαινουν σε ενα τηλεοπτικο καναλι εδω να θεωρειται και κατι καινουριο. Μαλιστα ηλικιακα οσο πιο νεοτεροι της παρεας μου,εχουν μια επιμονη οτι παμε μπροστα και οχι πισω.Εγω περιττο να το πω οτι τσακωνομαι συνεχως για τετοια θεματα :lol:
χωρις να θελω να προκαταβαλλω δε ξερω νομιζω οτι για μια ακομη φορα χασαμε τη μπαλλα στην Ελλαδα. :redface: παντως στη σκηνη επανω μου΄ρχεται να πω οτι εχουν κατι το πιο γυναικειο κι απο γυναικα. Ας μεινει τουλαχιστον εκει..Και το νυφικο αξεσουαρ - μο..ονο για αυτη την εμφανιση επι σκηνης.Τελικα  ::) τα εχω παιξει σε τετοιες συζητησεις, ποτε δεν εβγαζα ακρη..Το σοου ολο δικο σας, αν το παρακολουθειτε


!




8
Η θρησκεία του δεν του επιτρέπει να πετάει πάνω από νεκροταφεία


     
Μια φωτογραφία που δείχνει έναν επιβάτη αεροπλάνου να έχει τυλιχτεί κυριολεκτικά από την κορφή ως τα νύχια μέσα σε μια πλαστική σακούλα εν ώρα πτήσης κάνει το γύρο του διαδικτύου.

Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε στο Reddit την Πέμπτη, αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail. Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο άντρας αυτός είναι ιερέας (Kohein) από το Ισραήλ, η θρησκεία του οποίου του απαγορεύει να… πετάει πάνω από νεκροταφεία και η πλαστική σακούλα λειτουργεί ως «προστατευτικό» της «καθαρότητάς» τους.

Οι επιβάτες γύρω του τραβούν φωτογραφίες γεμάτοι απορία.

Kohein: Πρόκειται για συντηρητικούς απόγονους αρχαίων ιερέων του Ισραήλ. Σύμφωνα με τον Ραβίνο Jeffrey W. Goldwasser, οι άνθρωποι αυτοί απαγορεύεται να έρχονται σε οποιαδήποτε επαφή με τους νεκρούς και πιστεύεται πως πετώντας πάνω από νεκροταφεία επιτυγχάνεται αυτή η "επικοινωνία" επειδή έρχονται σε επαφή, ή μάλλον "εισέρχονται" μέσα στην αύρα των νεκρών.

Ο νεαρός επέλεξε την σακούλα στην οποία έχει ανοίξει μικροσκοπικές τρύπες για να αναπνέει ως προφύλαξη στην αύρα αυτή.

Το αεροδρόμιο Ben Gurion του Ισραήλ απ' όπου και απογειώθηκε το αεροπλάνο, είναι "περικυκλωμένο" από πολλά μικρά νεκροταφεία.

Κι άλλοι Ορθόδοξοι Εβραίοι επέλεξαν αυτήν την λύση όταν ανέβηκαν σε αεροπλάνο με συνέπεια να δημιουργηθούν προβλήματα και καθυστερήσεις. Επίσης, σύμφωνα με τους υπευθύνους ασφαλείας σε περίπτωση ανάγκης η σακούλα δημιουργεί προβλήματα καθώς δεν είναι εύκολη η διαφυγή των άλλων επιβατών καθώς και η πρόσβαση στις μάσκες οξυγόνου.

9
Διάφανες αυλαίες – Ανδρέας Εμπειρίκος

Μουσική – ερμηνεία: Θανάσης Παπακωνσταντίνου



Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.

10
Ποίημα για την Ελλάδα από έναν Γερμανό




     

Ο γερμανός νομπελίστας συγγραφέας Γκύντερ Γκρας έγραψε για την Ελλάδα και τη στάση που τηρεί απέναντί της η Ευρώπη με τίτλο... «Ντροπή σου, Ευρώπη». Μεταξύ άλλων γράφει ότι η Ευρώπη, καταδικάζει την Ελλάδα, "τη χώρα στην οποία οφείλει το πνεύμα της", σε φτώχεια.



Günter Grass

Λίγα λόγια για το ποιος είναι ο Νομπελίστα :

Ο Γκύντερ Γκρας είναι ένας από τους σημαντικότερους μεταπολεμικούς Γερμανούς συγγραφείς ο οποίος βραβεύτηκε το 1999 με το Νόμπελ Λογοτεχνίας. Εκτός από τα μυθιστορήματα με τα οποία έγινε γνωστός σε ολόκληρο τον κόσμο,έγραψε θεατρικά έργα και ασχολήθηκε με την ποίηση. Συγχρόνως είχε έντονη ανάμειξη στην πολιτική ζωή της Γερμανίας. 

11
Λαός ο οποίος δε διδάσκεται από τα λάθη της ιστορίας του, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει. Αυτό φυσικά μπορεί να ισχυριστεί κανείς και για την Ελλάδα που δεν έμαθε από τα λάθη της ώστε να βρίσκεται σήμερα σε αυτή την κατάσταση.


     
του Στρατή Μαζίδη

Το ίδιο όμως θα μπορούσαμε να πούμε και για τους γερμανούς. Από το 1914 έως το 1918 αιματοκύλησαν την Ευρώπη στον Α’ ΠΠ, τον πλέον αιματηρό πόλεμο που γνώρισε η ανθρωπότητα.

Το τέλος του πολέμου βρήκε τη Γερμανική Αυτοκρατορία διαλυμένη και με περιορισμένα πλέον τα εδάφη της.

Πριν καν συμπληρωθούν είκοσι χρόνια από το σκληρό αυτό μάθημα ανέδειξαν ως ηγέτη τους τον Αδόλφο Χίτλερ που παρέσυρε το γερμανικό λαό με τα …μεγαλεπίβολα οράματά του. Τα πρώτα χρόνια του πολέμου οι δυνάμεις του 'Αξονα κυριαρχούσαν και ο Χίτλερ ήλεγχε σχεδόν όλη την Ευρώπη προβαίνοντας παράλληλα στις γνωστές φρικαλεότητες. Ήταν φανερό πως ο γερμανικός λαός δεν είχε διδαχθεί από την πρόσφατη ιστορία του και τα όσα είχαν διαδραματιστεί κατά τον Α’ΠΠ. Η λήξη της μάχης του Στάλινγκραντ το Φεβρουάριο του 1943 είχε ως αποτέλεσμα να αρχίσει σιγά σιγά η επανάληψη της ιστορίας που κατέληξε στην ισοπέδωση της Γερμανίας από τις συμμαχικές δυνάμεις. Μια γερμανική ήττα που ξεκίνησε από αυτήν εδώ τη γη και την ηρωική αντίσταση μέχρι την πτώση της καρδιάς του 'Αξονα.

Το τέλος του πολέμου βρήκε τη Γερμανία ξανά ταπεινωμένη, τον ηγέτη της νεκρό για να μη συλληφθεί και έναν ολόκληρο λαό να κουβαλά τη ρετσινιά του σφαγέα και του εμπνευστή ολοκαυτωμάτων.

Η Γερμανία ανοικοδομήθηκε. Προόδευσε. Χάρη στο έλεος των νικητών. Μέγα σφάλμα όπως αποδείχθηκε αφού δεν ξέχασε τις ήττες της. Κι επειδή δεν τα καταφέρνει στα πεδία των μαχών, αποφάσισε να καταλάβει την Ευρώπη αλώνοντας εκ των έσω μια κοινότητα που ιδρύθηκε από κορυφαίες πολιτικές προσωπικότητες ακριβώς για να διασφαλιστεί η ειρήνη, η προκοπή και η ευημερία των λαών. Για να αποτραπούν νέα αιματοκυλίσματα. Να μην αναδειχθούν νέοι παρανοϊκοί δικτάτορες.

Κι ενώ το 4ο Ράιχ είναι αυτή τη στιγμή σε πλήρη εξέλιξη με μια σειρά χωρών είτε να έχουν παραδοθεί (Ελλάδα, Κύπρος, Ισπανία, Πορτογαλία) είτε αν αποτελούν εξαρχής δορυφόρους (Ολλανδία, Αυστρία κτλ), ωστόσο η Γερμανία δεν έμαθε το μάθημά της, όπερ να σέβεται τα άλλα έθνη στηρίζοντας την αλληλεγγύη ανάμεσα στους λαούς αντί να επιβάλλεται ως αφέντης που ταπεινώνει τους άλλους.

Δε γνωρίζω το πως αλλά είμαι βέβαιος ότι για αυτόν ακριβώς το λόγο, η φίλη μας Γερμανία, αυτή που όλοι εμείς ζηλεύουμε σύμφωνα με αξιωματούχο της, είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ όπως και τις προηγούμενες δύο φορές. Ίσως και με πιο καταστροφικά αποτελέσμα για την ίδια.

http://freepen.gr



12
Οι γκέισες και η πορνεία

Ακόμα και στην ίδια την Ιαπωνία παραμένει κάποια σύγχυση για τη φύση του επαγγέλματος της γκέισας. Στο δυτικό κόσμο, η γκέισα συχνά παρουσιάζεται σαν πόρνη πολυτελείας. Οι γκέισες έχουν σαν στόχο την ψυχαγωγία του πελάτη είτε απαγγέλλοντας στίχους είτε παίζοντας μουσικά όργανα ή συμμετέχοντας σε ελαφριά συζήτηση.
Κάποιες φορές υπάρχει φλερτ ή παιχνιδιάρικα υπονοούμενα, αλλά οι πελάτες γνωρίζουν ότι δεν περιμένουν κάτι παραπάνω.
H ξεκάθαρα ιαπωνική αυτή νοοτροπία υπαγορεύει ότι οι άνδρες διασκεδάζουν με την ψευδαίσθηση από κάτι που στην ουσία δεν υφίσταται. Οι γκέισες δεν πληρώνονται για να κάνουν σεξ με τους πελάτες.

Οι γκέισες πολύ συχνά ταυτίζονταν με τις oiran, εταίρες της παραδοσιακής υψηλής κοινωνίας. Όπως και οι γκέισες, οι oiran έχουν λευκό μακιγιάζ στο πρόσωπο και εξεζητημένο χτένισμα, αλλά ένας τρόπος διαχωρισμού είναι η ζώνη όμπι.
Οι oiran, ως ιερόδουλες, δένουν την όμπι μπροστά από το κιμονό, ώστε να έχουν μεγαλύτερη άνεση,
ενώ οι γκέισες τη δένουν πίσω με το συνηθισμένο τρόπο.

Κατά την περίοδο Έντο, η πορνεία στην Ιαπωνία ήταν νόμιμη και οι ιερόδουλες, όπως οι oiran, έπαιρναν άδεια από την κυβέρνηση. Αντιθέτως, απαγορευόταν αυστηρά στις γκέισες να κατέχουν αναγνωρισμένη άδεια πορνείας και τους απαγορεύτηκε επίσημα να κάνουν σεξ με τους πελάτες τους.

Κατά την περιόδο Κατοχής της Ιαπωνίας, πολλές πόρνες προβάλλονταν ως γκέισες στους Αμερικανούς στρατιώτες. Λόγω λανθασμένης προφοράς, έγιναν γνωστές ως geesha και έτσι μεταφέρθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες η εικόνα της γκέισας ως πόρνης.

Geesha

Οι Geesha ήταν ένας τύπος ιερόδουλων κυρίως κατά την περίοδο κατοχής της Ιαπωνίας, οι οποίες σχεδόν αποκλειστικά εξυπηρετούσαν τους Αμερικανούς στρατιώτες που βρίσκονταν σε βάσεις στην Ιαπωνία. Ο όρος πρόεκυψε από λανθασμένη προφορά της λέξης γκέισα. Οι κοπέλες φορούσαν κιμονό και μιμούνταν την εικόνα μιας κανονικής γκέισας, κατά συνέπεια οι Αμερικανοί, που δε γνώριζαν πολλά πράγματα από την ιαπωνική κουλτούρα, δεν έβλεπαν διαφορά ανάμεσα στις ιερόδουλες και τις πραγματικές γκέισες. Τελικά, ο όρος γενικεύτηκε για όλες τις πόρνες ή όσες δούλευαν σε νυχτερινά μαγαζιά ("mizu shobai") στην Ιαπωνία, ενώ ερευνητές εικάζουν ότι οι geesha ευθύνονται ως επί το πλείστον για τη λανθασμένη αντίληψη στη Δύση ότι οι γκέισες είναι πόρνες.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%BA%CE%AD%CE%B9%CF%83%CE%B1

"Στον δυτικό κόσμο θεωρούν, κακώς, τις γκέισες ως πόρνες. Στην πραγματικότητα, όμως, οι γκέισες είναι «απόγονοι» των γυναικών στις μεγάλες φεουδαρχικές αυλές του 17ου αιώνα, οι οποίες ασκούν ακόμη και σήμερα τις τέχνες του χορού, της μουσικής και του τραγουδιού και τέλος της ποίησης, μιας τέχνης δύσκολης καθώς έχει τυποποιηθεί και κωδικοποιηθεί από τον 18ο αιώνα στην Iαπωνία."

Γράφει o Christian Cessler
                      Ελληνική διασκευή Κώστας Κοκκορογιάννης


http://www.istoria.gr/jan03/4.htm

The Secret Lives Of Geisha


Real Life Geishas



Η σύγχρονη γκέισα

Οι σύγχρονες γκέισες διαμένουν ακόμη στα παραδοσιακά σπίτια οκίγια στις περιοχές χαναμάτσι, ειδικά κατά τη διάρκεια της μαθητείας τους. Ο κομψός και πολυτελής κόσμος στον οποίο εισέρχεται μια γκέισα ονομάζεται karyūkai (花柳界 "ο κόσμος των λουλουδιών και των ιτιών"). Το Κυότο θεωρείται στις μέρες μας η πόλη με την ισχυρότερη παράδοση, ενώ χαναμάτσι υπάρχουν και στο Τόκυο.
Γκέισες παίζουν σαμισέν και παραδοσιακό ιαπωνικό φλάουτο.

Οι νέες κοπέλες που επιθυμούν να γίνουν γκέισες πλέον ξεκινούν την εκπαίδευσή τους μετά το λύκειο ή ακόμα και το πανεπιστήμιο. Μαθαίνουν ακόμη να παίζουν παραδοσιακά μουσικά όργανα, όπως το σαμισέν, το σακουχάτσι (φλάουτο από μπαμπού) και τύμπανα, παραδοσιακό χορό και τραγούδια της Ιαπωνίας, την "τελετουργία του τσαγιού", λογοτεχνία και ποίηση. Παρατηρώντας τις άλλες γκέισες και με τη βοήθεια της ιδιοκτήτριας του οίκου, οι μαθητευόμενες μαθαίνουν να επιλέγουν και να φορούν κιμονό και να συνδιαλέγονται με τους πελάτες.

Στη σύγχρονη Ιαπωνία, γκέισες και μάικο αποτελούν σπάνιο θέαμα εκτός των χαναμάτσι. Κατά τη δεκαετία του '20, υπήρχαν πάνω από 80.000 γκέισες, ενώ τώρα ο ακριβής αριθμός τους δεν είναι γνωστός, αλλά υπολογίζεται στις 1.000 με 2.000. Στην παρακμή της παράδοσης έχουν οδηγήσει η νωθρή οικονομία, η πτώση του ενδιαφέροντος για τις παραδοσιακές τέχνες, ο εκλεκτικός κύκλος του karyūkai και τα έξοδα διασκέδασης από μια γκέισα.

Οι οϊράν

Οι οϊράν γνώρισαν ακμή κατά την περίοδο Έντο, 1600 - 1868. Την εποχή εκείνη πέρασαν νόμοι που περιόρισαν τους οίκους ανοχής σε περιφραγμένες συνοικίες, σε κάποια απόσταση από το κέντρο της πόλης. Στις μεγάλες πόλεις αυτές ήταν: η Σιμαμπάρα στο Κυότο, η Σιμάτσι στην Οσάκα και η Γιοσιουάρα στο Έντο (σύγχρονο Τόκυο).
Αυτές εξελίχθηκαν γρήγορα σε μεγάλες, αυτάρκεις «Συνοικίες Απολαύσεων», που προσέφεραν όλα τα είδη διασκέδασης.

Μέσα στα όριά τους, η κοινωνική θέση μιας εταίρας δεν έπαιζε κανένα ρόλο, αλλά η ανέλιξη στην αυστηρή ιεραρχία γινόταν χάρις στη φυσική ομορφιά, το χαρακτήρα, τη μόρφωση και τη δεξιοτεχνία μιας κοπέλας στις τέχνες.
Με βάση τα κριτήρια αυτά οι κοπέλες χωρίζονταν σε οχτώ ιεραρχικές διαβαθμίσεις.

Μια γυναίκα μπορούσε να καταφύγει στην πορνεία για διάφορους λόγους, ακόμη και να πουληθεί από την ίδια της την οικογένεια για να ξεπληρωθούν χρέη.
Οι πόρνες είχαν ελάχιστες πιθανότητες να αφήσουν τη ζωή αυτή, πόσο μάλλον να ξεφύγουν. Οι περισσότερες που το έκαναν αιχμαλωτίζονταν και τιμωρούνταν αυστηρά.
Μετά τις 6 η ώρα κάθε απόγευμα, οι κοπέλες που βρίσκονταν χαμηλά στην ιεραρχία τοποθετούνταν πίσω από κιγλιδώματα στο ισόγειο του οίκου ανοχής, προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες.
Οι τελευταίοι στέκονταν μπροστά τους κι επέλεγαν μία. Αντίθετα οι ανώτερες ιεραρχικά, οι οϊράν, δεν είχαν επαφές με πελάτες πριν από την τρίτη επίσκεψη, η οποία είχε τελετουργικό χαρακτήρα όπως και οι δύο προηγούμενες.

Ανάμεσα στις οϊράν, εξέχουσα θέση κατείχαν οι ταγιού (太夫 ή 大夫), η ανώτατη τάξη που μπορούσε να ανήκει μια παλλακίδα ή μια πόρνη, και μόνο αυτές θεωρούνταν κατάλληλες για να κρατήσουν συντροφιά σε έναν νταΐμιο, δηλαδή έναν φεουδάρχη. Αντίστοιχα, μόνο οι πλουσιότεροι και ανώτεροι κοινωνικά μπορούσαν να ελπίζουν πως θα γίνονταν πάτρωνές τους. Συχνά ο τρόπος διαβίωσής τους και ο τρόπος που τους απευθύνονταν οι υπηρέτες τους ήταν τόσο πολυτελής και εξεζητημένος, που μπορούσε εύκολα κανείς να τις περάσει για κυρίες της υψηλής κοινωνίας.

Η Παλλακίδα

Οι όροι παλλακή/παλλακίς και παλλακεία/παλλακία απαντούν ήδη στα ομηρικά κείμενα. Γενικά, στην αρχαία ελληνική γραμματεία η παλλακή διακρινόταν σημασιολογικά από την πόρνη και την ἑταίρα, ενώ ο όρος παλλακεία αναφερόταν στη συμβίωση ενός άντρα και μίας γυναίκας, που, όμως, δε συνδέονταν μεταξύ τους με γαμική σχέση. Υπό μια ειδικότερη έννοια, ο όρος παλλακή δήλωνε και την ιέρεια που "παλλακευόταν" για τελετουργικούς λόγους. Στο πλαίσιο της κλασικής γραμματείας, ο όρος παλλακή/παλλακίς απαντά μόλις 43 φορές τον 5ο αιώνα και 20 τον 4ο, σαφώς δηλαδή πιο σπάνια σε σχέση με τους όρους πόρνη και ἑταίρα. Παρόλο που έχουν διατυπωθεί διάφορες υποθέσεις (σημιτικό ή ιρανικό δάνειο, συσχετισμός με τη λέξη πῶλος), η ετυμολογική προέλευση της λέξης παλλακή παραμένει άγνωστη.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CF%8A%CF%81%CE%AC%CE%BD

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%B1

13
ααπο ολο το :-* κοσμο,απο τα ταξιδια σας αυτο το καιρο..δε μ'εφτανε ο τιτλος
αναρτηστε και μοιραστειτε,  φετιχιστικα παρτυ που ειδατε,  που αλλου συμβαινουν αυτα.  Πως περασατε με τους φιλους σας,  γιατι σε μενα δεν ηταν τοσο βολικα  φετος :punish3:, δε μαζευτηκαμε ολοι να κανουμε μια θεματικη.Μου την εσπασε -και- το κλιμα μιζερια καποιων δηλ. γεννημενοι απο μικροι ετσι.... ,  που δε το εχουν..δεν, δεν.."που..θα παμε,  δε μπορει ο κοσμος,  δε ραβει πλεον στολες, δεν ηταν σαν περυσι , σα πιο πιο περυσι..Περσινα ξινα σταφυλια..   Δεν εχει κεφια, δε χορευει δε τη παλευει....δε, δε, το ενα" το αλλο. Δε θα συνεχισει κι ετσι θα τους αφησω ολους και οπου γιορτη  :cake:  ααασ΄το καλο μια φορα το χρονο, μεσα  :-* :-*  ας ειναι και με πιο λιτη στολη.

Να τι διοργανωθηκε.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



     


Ένα Fetish party διοργανώνει η Καρναβαλική ομάδα “Oloi Vitsiozoi” στο Metropolis Musiclub (Νεάρχου 15, Ενετικό Λιμάνι) την Κυριακή 10 Μαρτίου.
Ρέθυμνο.

Είσοδος ελεύθερη.

Dresscode: Anything goes. Μασκέ, Φετίχ αξεσουάρ, even better!"     Ελπιζουμε  :-* και σε αλλα τετοια

http://rethemnos.gr/apokriatiko-fetish-party-diorganoni-i-karnavaliki-omada-oloi-vitsiozoi/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VENEZIA VS PATRA  :-* :-* :-*
η χλιδη σε ολο της το μεγαλειο






 ::) κι εδω εμεις φτιαχνουμε τερατακια :crazy0: :crazy0:!!!!! καρνιβαλους και τη Τροϊκα σε αρματα  :lol::rofl:  :lol: :rofl: σατιρα πανω στη σατιρα ποοοτε μωρε χλιδη  :p

!

Δείτε το ντοκιμαντέρ για το Πατρινό Καρναβάλι του Παναγιώτη Φαφούτη

Τις καλύτερες εντυπώσεις έχει αφήσει στα αθηναϊκά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης το ντοκιμαντέρ του Πατρινού σκηνοθέτη Παναγιώτη Φαφούτη για το Πατρινό Καρναβάλι.

Δείτε τι γράφει το gr.news.yahoo. για το ντοκιμαντέρ: «Είναι ίσως η πρώτη φορά που το Πατρινό Καρναβάλι παρουσιάζεται τόσο πετυχημένα. Μία ολόκληρη πόλη διασκεδάζει και ξεφεύγει με τον δικό της τρόπο από τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Ο σκηνοθέτης Παναγιώτης Φαφούτης παρουσιάζει το Πατρινό Καρναβάλι δίνοντας το στίγμα πως Καρναβάλι για τους Πατρινούς δεν είναι μόνο το τελευταίο τριήμερο, για μερικούς δεν περιορίζεται καν στην καρναβαλική περίοδο.

Συνεντεύξεις, ιστορίες, έντονες εικόνες, δυνατός παλμός, σε ένα ντοκιμαντέρ μοναδικό. Η πρωτεύουσα του κεφιού :-* σας περιμένει».

 

::) ::) ::) ανετα, μωρρε ανετα,   θα ντυνομουν αυτη που θα κυνηγουσε τους "Πινοκιο" ε καλα, τρελλο γελιο.........
 απο πισω με μια σκουπα
ψευτες, ψευτρες καιρος να βγαλουν τις μασκες

 :lol: :lol: :coupede:
 

:-* :-* :-* :-* τελικα στη Βενετια το καρναβαλι τους δε παιζεται παραδοθειτε ετσι  :wub: σε μια γλυκεια γευση  :wub: τη δυναμικη του,
 ::) του οτι δε τους αγγιξε η εικονα ακομα,της αχρωμης και με το ζορι διαθεσης.  Βγαινει φαινομενικα αβιαστα η χαρα κι οχι ψευδαισθητικα. Τι.-σα και τη δικη μας.  ;D  ::)  Κι οχι πειτε μου δε βγαζει..κατι πιο νεοπλουτιστικο και παραδοσιακο μαζι, εμεις τα φτωχουλικα πιο τρελλαμενα παιδια να σατιριζουμε μια ζωη τη καθημερινοτητα μας      :mad: :mad:!!

14



Αυτο ειναι αποκλειστικα για τους εθισμενους χρηστες του internet. Το site http://ijustmadelove.com/ δινει την δυνατοτητα να ανεβασεις στο διαδικτυο και να μαθουν φιλοι, γνωστοι και εχθροι ποτε εκανες σεξ, που το εκανες, πως το εκανες, με ποσους το εκανες, αν χρησιμοποιησες προφυλακτικο και αλλα τετοια. Ισως να προσφερει την ικανοποιηση της επιβεβαιωσης σε οσους το χρησιμοποιουν, να ειναι ενας τροπος να δηλωσουν πως εχουν και αυτοι ζωη και αυτο να τους φτιαχνει περισσοτερο. Δεν εξηγουνται διαφορετικα τα σχεδον 237,000 ckeck-in!!

Πλασματικη ζωη, επιβεβαιωση, κοσμος που μονολογει....

και καλα οταν ειναι πειστικα οσα γραφονται μια και οι δυο ειναι μεσα στην ιντερνετικη ζωη αυτη,
καιρο τωρα με απασχολει.....δε ξερω,τι γνωμη εχετε αν η-ο συντροφος σας το ζητουσε.. .. εκει που ολα ειναι αρμονικα στη σχεση, ξαφνικα
να σας περασει στο διαδικτυο..Θα σας επιβεβαιωνε να σας κανουν check-in  και να λετε ολες τις προσωπικες στιγμες με αναλυτικες λεπτομερειες?  :confused: Συνηθως βλεπουμε να τα γραφει μονο ο ενας οσα συμβαινουν.Και ο αλλος εχει το φαντασμα μεσα του, απουσιαζει παντα,
και βλεπεις ας πουμε κοσμο που μονολογει, μου ελεγε η φιλη μου.
Εχετε την αναγκη επιβεβαιωσης?
Οταν μου ειπε  οτι σε αυτο το  site  υπαρχει κοσμος που η ζωη του ειναι κοινη θεα,
πιστευω απο πλευρας μου ,
οτι χρειαζεται πολυς κοσμος
τη κοινη θεα και την αποδοχη απο αγνωστους χρηστες, αλλα και γνωστους πολλες φορες.
Πως το βλεπετε αυτο το κοινωνικο φαινομενο?

15
αυτα που απεμειναν  δηλ.

Ένας από τους συντάκτες του Consumerist.com  ::) φαίνεται πως είχε μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συζήτηση αυτή την εβδομάδα
με ένα άτομο που έτυχε να είναι πρώην διαρρήκτης.

Όπως περιγράφει, ”η χρονική στιγμή ήταν ιδανική γιατί αναρωτιόμουν αν π.χ. ένα λερωμένο εσώρουχο θα λειτουργούσε ποτέ σαν κρυψώνα ::) χρημάτων. Συνειδητοποίησα λοιπόν πως αν θες να μάθεις το καλύτερο μέρος για να κρύψεις τα χρήματά σου από έναν διαρρήκτη, το κατάλληλο πρόσωπο να ρωτήσεις είναι ένας πρώην διαρρήκτης.”
Ξεκίνησε με απλές ερωτήσεις και δεν τον εντυπωσίασε η απάντηση σχετικά με το ”Πού είναι το καλύτερο μέρος να κρύψεις τα χρήματά σου;”
”Στην τράπεζα,” είπε ο διαρρήκτης με ένα πνιχτό χαμόγελο.
Όταν ο συντάκτης παρέφρασε και ρώτησε πού είναι το καλύτερο μέρος να κρύψεις τα χρήματα και τα πολύτιμα αντικείμενα μέσα στο σπίτι, αν έχει κανείς τέτοια αντικείμενα, η απάντησή του τον εξέπληξε:

”Δεν έχει σημασία το πόσο έξυπνος νομίζει κανείς πως είναι ή το πού τα κρύβει μέσα στο σπίτι, αν έχω αρκετό χρόνο, θα καταφέρω να βρω πού βρίσκονται τα τιμαλφή,” είπε ωμά. Έπειτα εξήγησε πως αυτό που είναι πολύ πιο σημαντικό από το ακριβές μέρος που κρύβετε τα χρήματά σας είναι να καταλάβετε τα κίνητρα ενός διαρρήκτη. Αυτά βασικά είναι δύο:

1. Να κλέψει τα χρήματα και τα πολύτιμα αντικείμενά σας.
2. Να φύγει από το σπίτι όσο πιο γρήγορα γίνεται, μαζί με την περιουσία σας.

Αν αρχίσετε να το βλέπετε από αυτή την οπτική γωνία, το σκεπτικό με το οποίο πρέπει να κρύβετε τα χρήματά σας αλλάζει λίγο. Προφανώς, δεν θα αφήσετε όλα τα λεφτά σας στα μέρη που ένας ληστής θα έψαχνε πρώτα: συρτάρια με ρούχα, συρτάρια δίπλα στα τηλέφωνα, γραφεία, ντουλάπες, ένα μη ασφαλές χρηματοκιβώτιο, κουτιά, κοσμηματοθήκες, τσαντάκια κλπ. Από την άλλη όμως δεν πρέπει να κρύβετε όλα τα χρήματά σας πάρα πολύ καλά για τον εξής λόγο:

”Αν δε μπορώ να βρω λεφτά και τιμαλφή στα φυσιολογικά μέρη που τα βρίσκω συνήθως, θα συνεχίσω να κάνω το σπίτι άνω-κάτω μέχρι να βρω κάτι. Θυμηθείτε, ο πρώτος κανόνας είναι να κλέψουμε χρήματα και τιμαλφή. Θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε μέχρι να βρούμε κάτι.”
Η καλύτερη στρατηγική, λοιπόν, είναι να αφήνετε στ’αλήθεια κάποια χρήματα σε προφανή μέρη για να τα βρει εύκολα ο διαρρήκτης (το ίδιο ισχύει ακόμα και αν φυλάτε τα χρήματά σας στην τράπεζα). Αυτό μπορεί όχι μόνο να διασώσει τα υπόλοιπα χρήματα που έχετε κρύψει, αλλά ενδεχομένως πραγματικά να κρατήσει το ληστή από το να καταστρέψει το σπίτι σας, καθώς θα ψάχνει να βρει πού τα έχετε κρύψει.
Αν πιστέψουν ότι ίσως βρήκαν τα μετρητά που έχετε στο σπίτι, είναι σχεδόν απίθανο να συνεχίσουν να ψάχνουν (θυμηθείτε πως θέλουν να ”το σκάσουν” γρήγορα). Συνεπώς, αν κρύβετε πολύ καλά τα χρήματά σας, μπορεί μεν να νιώσετε κάποια ηθική υπεροχή που δεν αφήσατε το ληστή να τα βρει, αλλά το πιθανότερο είναι πως θα βρείτε το σπίτι σας τόσο διαλυμένο που τελικά θα σας κοστίσει πολύ περισσότερο.

Η επόμενη προφανής ερώτηση ήταν ”Πόσα χρήματα πρέπει να αφήσει κανείς για να βρει ο διαρρήκτης;”

”Εξαρτάται από την περιοχή στην οποία μένετε.
Αν βρίσκεστε σε μία ακριβή περιοχή και αφήσετε μόνο 100 ευρώ, θα υποθέσω ότι έχετε και άλλα και θα συνεχίσω να ψάχνω. Σε κάποιο άλλο σημείο της πόλης τα 100 ευρώ θα με πείσουν πως βρήκα όσα χρήματα υπήρχαν στο σπίτι και θα φύγω.”
Όταν πρόκειται για το κρύψιμο πολύτιμων ειδών, η συμβουλή του είναι να αφήσετε έναν φάκελο σε ένα εύκολα προσβάσιμο συρτάρι ή στα χαρτιά σας δίπλα στον υπολογιστή με την επιγραφή ”Τραπεζική Χρηματοθυρίδα” απ’ έξω και μία λίστα από αντικείμενα μέσα. Αυτό θα κάνει τον διαρρήκτη να νομίσει πως όλα τα πολύτιμα αντικείμενά σας είναι αποθηκευμένα στην τράπεζα και θα τον αποτρέψει από το να ξεσκίσει το σπίτι σας για να τα βρει.

Η ερώτηση, ωστόσο, πού είναι τα καλύτερα μέρη να κρύβουμε λεφτά δεν έχει απαντηθεί ακόμα.
Η νούμερο ένα πρότασή του για τα λεφτά είναι σε παιχνίδια που βρίσκονται στο παιδικό δωμάτιο.
Όπως εξηγεί, τα μικρά παιδιά δεν έχουν χρήματα, έχουν αφθονία από παιχνίδια και οι περισσότεροι γονείς δεν εμπιστεύονται τα χρήματα κοντά τους. Γι’αυτό οι γονείς πολύ σπάνια κρύβουν λεφτά εκεί. Επιπροσθέτως, όταν κρύβουν λεφτά, το κάνουν συνήθως προσεγμένα και με ασφάλεια– ένα παιδικό δωμάτιο πολύ σπάνια είναι τακτικό και έτσι αποτελεί ένα απίθανο μέρος για κρυψώνα χρημάτων.
Αφήστε που με όλα αυτά τα πράγματα σε ένα παιδικό δωμάτιο, δεν είναι ένα μέρος που ο διαρρήκτης μπορεί να ψάξει γρήγορα ώστε να βγει έξω (κανόνας νο 2).

Αν έχετε χρηματοκιβώτιο πρέπει να είναι ένα επαγγελματικό που να ασφαλίζει καλά και να βιδώνει στο πάτωμα,
ώστε να μη μπορεί να μετακινηθεί εύκολα. Αν αφήνετε κάποιο χρηματικό ποσό για τους διαρρήκτες σε μέρη όπου ψάχνουν συνήθως, τότε κάθε μέρος που, υπό άλλες συνθήκες δεν θα φανταζόσασταν σαν κρυψώνα, θα φυλάξει αυτά που θέλετε κρυφά.
Το εσωτερικό από κονσέρβες-σκουπίδια,
μέσα σε ψεύτικες συσκευασίες (αλλά μόνο αν η συσκευασία μοιάζει αληθινή και βρίσκεται στο κατάλληλο μέρος- ”Όταν βρίσκεις μία κονσέρβα σούπας στην κρεβατοκάμαρα, μπορείς να αντιληφθείς ότι μέσα θα υπάρχουν λεφτά”) ήταν ένα από τα παραδείγματα που έδωσε.


”Και η ερώτησή μου για το αν τα λερωμένα εσώρουχα θα ήταν ένα καλό μέρος να κρύψει κανείς λεφτά;”, αναρωτιέται ο συντάκτης.
Ο διαρρήκτης γελάει.”Δεν το έχω ξανακούσει αυτό, αλλά αμφιβάλω πως θα άγγιζα κάτι τέτοιο αν το έβλεπα.”
Πρέπει, επίσης, να είστε έξυπνοι σχετικά με το πού κρύβετε τα λεφτά σας. Ο πρώην διαρρήκτης αφηγείται εκείνη τη φορά 
που κάποιος είχε κρύψει μασούρια
από λεφτά μέσα σε άδειες θέσεις για μπαταρίες, στις ηλεκτρονικές συσκευές όλου του σπιτιού.
Το πρόβλημα ήταν πως παρόλο που ο διαρρήκτης δεν βρήκε, στην αρχή, τα κρυμμένα λεφτά, οι ίδιες οι ηλεκτρονικές συσκευές ήταν κάποιας αξίας και έτσι τις πήρε για να τις πουλήσει.  :sfou: Μόνο όταν γύρισε σπίτι και άρχισε να ελέγχει πως όλα δουλεύουν βρήκε τα κρυμμένα λεφτά.

Ο ιδιοκτήτης έκρυψε τα λεφτά του καλά, αλλά όχι στο σωστό μέρος.

Μία τελευταία συμβουλή από την προσωπική οικονομική οπτική γωνία του συντάκτη –αν πράγματι κρύβετε χρήματα κάπου μέσα στο σπίτι:
”Σιγουρέψτε πως το έτερον ήμισυ (ή κάποιος πολύ οικείος σας) γνωρίζει πού είναι η κρυψώνα σας. Γιατί αν σας συμβεί ένα ατυχές γεγονός και κανείς δε γνωρίζει πού είναι η μυστική κρύπτη σας, είναι σχεδόν απίθανο να τη βρουν, ειδικά αν ούτε ένας διαρρήκτης μπορέσει.
Ακόμα χειρότερα, ανάλογα με το πού είναι τα χρήματα κρυμμένα, προνοήστε γιατί μπορούν μέχρι και να πεταχτούν!”

in2life.gr

Σελίδες: [1] 2 3 ... 6