Kai ena keimeno apo site toy italoy komista - skitsografoy Roberto Baldazini
======================================================
Η ανατομία του ανθρώπινου σώματος έχει την δική της ισορροπία. Καθένας μας παρατηρεί πράγματα που άλλοι δεν παρατηρούν.
Ανατομικά μέρη, τα οποία δεν υποψιάζεται κανείς μετατρέπουν το σώμα μας σε αγωγό της λίμπιντο κάποιου άλλου, αφ’ ετέρου καθημερινά, συνεχίσουμε να στέλνουμε ερωτικά μηνύματα μέσω του βλέμματος μας, του τρόπου που περπατάμε, της στάσης του σώματος μας και του τρόπου που ντυνόμαστε πρόθυμα ή απρόθυμα. Ο Franco Saudelli με έκανε να αντιληφθώ και να κατανοήσω τη σημασία του γυμνού θηλυκού ποδιού μιας γυναίκας. Το έβλεπα συχνά ντυμένο με μια γυναικεία κάλτσα ή ένα παπούτσι, τώρα σκέφτομαι ότι έχω ανακαλύψει πάλι την ισορροπία του με την υπόλοιπη γυναικεία μορφή, συχνά ένας παράγοντας –κλειδί για να εξερευνήσω το γυναικείο σώμα πάλι σε όλη του τη γοητεία.
Φαίνεται κοινότυπη, όμως αυτή η ανακάλυψη … Καλά, για έναν καλλιτέχνη το γεγονός της εμβάθυνσης της γνώσης του για την ανατομία είναι κάτι αρκετά εξαιρετικό , είναι ένα αναπόσπαστο τμήμα εκείνου του ιδιαίτερα μαγικού κόσμου που αντιπροσωπεύεται από τη δυνατότητα της ερμηνείας της πραγματικότητας μέσω της φαντασίας κάποιου.
Μαζί με τον Franco (Saudelli) και τον Denni Lugli, κατά τη διάρκεια των φωτογραφήσεων, έχουμε συζητήσει, έχω δει και έχω κορνιζάρει χιλιάδες φωτογραφικές λήψεις, οι οποίες μου έχουν επιτρέψει να τοποθετήσω τις φετίχ – εικόνες μου σε μια μικρή σκηνή εικονικών αντιπροσωπεύσεων.
Κατά συνέπεια το γυμνό γυναικείο πόδι απέκτησε, σιγά – σιγά, έναν αξιοπρόσεχτο ρόλο σε μερικές από τις εικόνες μου. Είμαι το θήραμα εκείνου του ιδιαίτερου γλυκού «οπτικού χαδιού», κάτι συγγενές στο «καλλιτεχνικό στερέωμα», με το οποίο ο Franco Saudelli συνήθως «σχεδιάζει» την παρουσία του γυναικείου ποδιού σε σχέση με το υπόλοιπο τμήμα της γάμπας.
Roberto Baldazzini
=============================================================================================================