Ολοι εργαζομαστε για τα χρηματα και φυσικα και οι "αφεντρες" (μισω τις ταμπελλες) για βιοποριστικους λογους το κανουν..Αυτο δεν το κατακρινω φυσικα ,αλλα αντιθετα το σεβομαι.Ο επαγγελματισμος ομως εγγειται στο πως διαχειριζεσαι το πελατολογιο που λες και ποσο χρονο και ποιοτητα αφιερωνεις στον καθενα...που σιγουρα ειναι ολοι διαφορετικοι ,με διαφορετικες αναγκες,αλλοι χοντροι ,αλλοι γυμνασμενοι κλπ κλπ....Ποσο δεν του δειχνεις οτι το κανεις μηχανικα...Ποσο "μοναδικο" κανεις τον πελατη σου να αιστανεται,ποσο του μιλας για να καταλαβεις τις αναγκες του,πως επικοινωνεις μαζι του,ποσο ΔΕΝ χασμουριεται η κοιταει το ρολοι της κλπ..Και φυσικα ,ποσο εχει εκπαιδευτει να κανει αυτο που κανει και δεν σε αφηνει αναπηρο με το crop!!! Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να γουσταρει τον καθε πελατη..Στο εξωτερικο απο την εμπειρια μου ,οι πραγματικες επαγγελματιες (ειτε εχουν ,ειτε δεν εχουν δικο τους χωρο) χρεωνουν περισσοτερα απο 120 την ωρα και σπανια κανουν 45 λεπτα...Εδω φοριεται πολυ το : "ψεκαστε-σκουπιστε -τελειωστε"...Ειδικα τωρα που εχουμε κριση (αλλα και γενικα) ,η αγορα εχει τους δικους της κανονες..Οι καλες επαγγελματιες διευρυνουν το πελατολογιο τους (και ξερουμε ποιος ειναι αυτες) ,ενω οι δηθεν ,αντε να κοροιδεψουν 5-6 αδαεις για να τσιμπησουν τα λεφτα τους για να πληρωσουν το νοικι και μετα εξαφανιζονται...Εμεις οι "πελατες" εχουμε την δυναμη να διαμορφωσουμε την αγορα ..Ειναι ελευθερα τα πραγματα και ο,τι πληρωσεις παιρνεις..Γνωση και πληροφορηση να υπαρχει και μετα θα δεις αν αυτη που χασμουριεται οταν σε στραποναρει ,η αν κανει ποδολαγνια και η φτερνα της τρυβει παρμεζανα θα μεινει για πολυ στον χωρο..Αυτα...Εννοειται οτι συμφωνω σε γενικες γραμμες με οσα λες φιλε altgreek.