Θα μπορούσε να είχε γίνει και αυτό και ο ειδικός είχε πολύ μεγαλύτερη πείρα στην αλληλεπίδραση
με τους καρχαρίες.
Και το μήνυμα που ήθελε και εκείνος να περάσει ήταν το ίδιο. Η μη επικινδυνότητα. Που πάντα υπάρχει,
και μάλιστα όσο μεγαλύτερη η εξοικείωση, τόσο και περισσότερο ανοίγεται το πεδίο για την αρκούδα να πλησιάσει
τον οικισμό γιατί γνωρίζει πως έχει κάδους με αποφάγια, ο καρχαρίας να μάθει να πλησιάζει τον άνθρωπο
γιατί ξέρει ότι θα τον ταίσει, είναι αντιφατικές οι καμπάνιες.