Αφου συμφωνήσω απόλυτα με commcosmos και aeriko να προσθέσω και τη γνώμη μου:
Πρώτον, όταν αποκαλείσαι prodomme δεν κάνεις φωτογραφήσεις σε φυλλάδες μηδενικού επιπέδου που απευθύνται στην κάθε κυράτσα, με αισθητική άρλεκιν και background δωμάτιο του Hotel Πρίαμος. Δόξα τον Ύψιστο το net πλέον προσφέρει χώρο για δουλειές υψηλού επιπέδου αν υπάρχει μεράκι και σωστή προσέγγιση στο BDSM.
Δευτερον, όταν αποκαλείσαι prodomme δεν διαφημίζεις την πελατεία σου εν είδη πραμάτειας. Αν είναι εφοπλιστές, δικηγόροι, ταξιτζήδες, άνεργοι ή εξωγήινοι δεν είναι θέμα προς διαφήμιση. Αν θες να περάσεις μια ελιτίστικη άποψη για το ποιοι ασχολούνται με το BDSM, δεν το διαφημίζεις απλά διαλέγεις (αν φυσικά σε παίρνει) την σταθερή σου πελατεία. Γενικά οι prodommes δουλεύουν στη λογική σταθερών μακροχρόνιων πελατών λόγω της ιδιατερότητας των υπηρεσιών τους. Όλα τα άλλα είναι για κατανάλωση από όσους διαβάζουν χαρτοσακούλες στυλ Espresso, Star (btw εκδότης και Δ/ντης Σύνταξης και των δύο είναι ο ίδιος άρα δεν συζητάμε ότι η δημοσίευση σε 2 έντυπα είναι κάποιο εκδοτικό γεγονός...).
Τρίτον, όταν αποκαλείσαι prodomme το να διαλαλείς τις (αληθινές ή φανταστικές) προτιμήσεις πελατών σου, το μόνο που κατορθώνεις είναι να βγάζεις μια εικόνα προς τα έξω του πόσο "ανώμαλοι" είναι οι BDSMers. Αν η συνέντευξη δινόταν σε κάποιο έντυπο ή site του χώρου fine by me, άλλα όταν θες απλά να προσθέσεις εντυπώσεις στο άρλεκιν, μάλλον απλά παραβιάζεις την εχεμύθια, την οποία οι πελάτες σου (εφόσν ξαναλέω συζητάμε για πραγματικά γεγονότα) επιζητούν πηγαίνοντας σε μια prodomme και κυρίως δυσφημείς το BDSM.
Να πω κλείνοντας ότι με την εν λόγω pro δεν είχα ποτέ καμιά επαφή και φυσικά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, απλά κατέθεσα τη γνώμη μου ως μέλος του forum.