Με την απελευθέρωση του σεξ, όχι μόνο ο άντρας δεν γαμάει όσο γαμούσε παλιά αλλά γαμάει πολύ λιγότερο. Εφαρμογές όπως το τιντερ ή τα σόσιαλ μίντια δίνει στην κάθε μέτρια ένα μεγάλο pool από επιλογές να διαλέξει τον καλύτερο ανάμεσα σε 100άδες άντρες. Δεν σημαίνει ότι επειδή το σεξ είναι πιο απενοχοποιημένο η κάθε μια θα το δώσει σε όλους όσους το ζητήσουν. Ίσα ίσα, το μουνί τους παίρνει μεγαλύτερη αξία και εν τέλει αυτή διαλέγει τον καλύτερο ανάμεσα από πολλούς.
Κι όταν λέμε απελυθέρωση , δεν έγινε κάτι φοβερό τα τελευταία χρόνια. Πλήρης απελευθέρωση καταρχήν στην ελλάδα , δεν υπήρξε ποτέ. Υπάρχει αντίληψη ότι η γυναίκα προσφέρει κάτι , είναι αυτή που του κάθεται , ο άνδρας είναι ευνοημένος όταν του κάτσει κάποια ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ.
Όσο κι αν συμφωνούν ή διαφωνούν κάμποσοι , μπόλικοι , η κυρίαρχη αντίληψη αυτή είναι .
Στα σόσιαλ , δεν νομίζω ότι ψάχνονται όλες οι ελληνίδες . Και ούτε καν όλες οι κάτω των 30 . Ούτε δέχονται αγνώστους ως φίλους. Με άτομα που περιφερικά στον κύκλο τους καβλαντίζουν . Όχι χύμα αγνώστους.
Θέμα σύγκρισης μεταξύ τελείως αγνώστου και άτομο του κύκλου δεν παίζει καν . Ο του κύκλου, ακόμη κι αν είναι ο κοντόχοντρος , πίθηκος , λέτσος με σαγιονάρα , κερδίζει ακόμη και σφίχτη άγνωστο μουράτο .
Για ζευγάρια να κάνουν παιχνίδι .... μόνο φιλολογικές συζητήσεις .... επειδή βαριούνται μεταξύ των γάμων , βαφτίσεων , πανηγυριών που παίζουν στο βλαχοχώρι τους. Δεν θα ρισκάρουν να ... πει η θεία, ξαδέλφη .... κουμπάρα ....